Sunday, December 24, 2017

Bersetubuh Begini Di Atas Patung, Mengapa &Bagaimana Hindarinya?

Pasangan Kekasih Selamba Lakukan Seks Atas Patung

BERSETUBUH atau melakukan hubungan seks di atas patung.  Ini yang berlaku kepada sepasang kekasih yang dengan selambanya melakukan seks di atas patung biri-biri di New Zealand.

Kejadian itu berlaku pada pukul 1 pagi. Perbuatan mereka itu menyebabkan orang ramai sakit hati lalu melaporkan kepada polis. Memang naluri manusia bermoral menolak perlakuan demikian.  Namun ada pula yang merakamkan aksi berkenaan.
“Mereka melakukan seks atas biri-biri. Saya ingatkan mereka ini dicabar, Salah seorang daripada kawan saya telah memuatnaik dalam media sosial dan semua orang ketawa, kecuali ibu saya yang tidak suka melihat perbuatan itu,’’ kata seorang lelaki yang berada di tempat kejadian.
Dalam pada itu, jurucakap polis memberitahu pihaknya kini sedang menyiasat klip video seks berkenaan dan meminta mereka yang menyaksikan perbuatan itu supaya tampil memberikan keterangan.
“Kami mengambil serius mengenai benda ini dan siasatan akan dijalankan. Jika sabit kesalahan mereka yang melakukan perbuatan lucah di khalayak ramai boleh dihukum penjara dua tahun,’’ kata jurucakap polis. 

Begitulah di negara tiada peraturan ketat moral dan agama yang membawa kebahagiaan di dunia dan akhirat. Malaysia pun akan jadi begini kalau dasar-dasar sekular masih diteruskan, dan kerajaan masih dipimpin oleh parti sekular. 

PRU 14 ini,  tolaklah  parti BN/UMNO, pilihlah parti Islam (PAS) demi kebahagiaan di dunia dan akhirat. (IH)


Lihat sebelum ini..


2 comments:

Anonymous said...

ASTARFIRALLAH'ALAZIM.....Anything goes.

Anonymous said...

Untuk menyelamatkan agama Islam dan membela hak umat Islam, marilah kita semua menyokong dan mengundi ulama Islam dan parti Islam PAS dan menolak semua parti sekular, liberal dan kafir harbi yang sedang menentang, menghina dan memfitnah ajaran Islam dan menindas umat Islam.

Kita sudah bosan dan meloya melihat umat Islam khususnya dan rakyat amnya ditindas, dinafikan hak mereka, ditipu dan disesatkan oleh pemimpin parti sekular, liberal dan kafir harbi.

Rakyat hidup menderita di waktu pemimpin sekular, liberal dan kafir harbi hidup mewah kerana mereka tidak memperdulikan kebajikan rakyat!

Setiap hari pemimpin-pemimpin sekular, liberal dan kafir harbi yang tamak dan mementingkan diri sendiri bergaduh berebut mahu jadi pemimpin baridan dan pakatan dan negara di waktu rakyat menangis kerana kemiskinan yang dicipya oleh pemimpin yang tidak bermoral.

UNDILAH PAS UNTUK KEJAYAAN DI DUNIA DAN AKHIRAT.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails