Sunday, October 01, 2017

Invoke : Rafizi Sahkan Seorang Penipu – Rizal


watan-online – Walaupun diugut untuk disaman oleh Rafizi Ramli, namun Datuk Rizal Mansor hari ini terus menyindir Naib Presiden PKR itu.
Kali ini Pegawai Khas Perdana Menteri itu mempersoal dokumen aliran bayaran gaji kakitangan Invoke yang tidak masuk akal.
Katanya, adalah memalukan apabila mendedahkan kebodohan sendiri tentang gaji kakitangan Invoke yang tidak masuk akal dimana bayaran gaji bulan Oktober telahpun dibuat pada 11 September.
“Semalam Rafizi ada buat sidang media dan menujukkan segala dokumen-dokumen (aliran kewangan Invoke yang dibayar melalui syarikat KEIP Resources Sdn Bhd), satu dokumen yang ditunjukkan dimana tarikh invoice pada 22 Oktober, malah semalam baru 28 September dan bayaran gaji bulan Oktober dibuat pada 11 September sangat tidak masuk akal biasanya gaji dibayar pada bulan yang sama ini bulan baru masuk belum masuk lagi tapi gaji dah siap bayar memang hebat Rafizi ini.
“Hebatkan Rafizi ini baharu 11 september dah bayar gaji Oktober, dahsyat tak kerja seorang akauntan bertauliah, yang buat vaucher Rafizi, disemak Rafizi dan disahkan akauntan yang juga nama Rafizi dan diaudit oleh YB Rafizi Ramli.
“Bagi saya orang ini kalau dia nak menipu dia akan makan diri, menerusi dokumen yang ditunjukkan Rafizi semalam Rafizi mengesahkan dia seorang penipu,” sindir Rizal dalam satu kenyataan di Facebooknya pada Jumaat.
Menerusi sidang media semalam Rafizi menafikan tuduhan kononnya beliau tidak jujur dan mencuri wang rakyat melalui badan kaji selidik Invoke.
Mengulas lanjut, Rizal berkata beliau terbuka dan menghormati hak Rafizi dan sedia berdepan tindakan saman.
“Saya menghormati hak dia rakyat Malaysia, saya terbuka, kalau dia rasa itu yang terbaik silakan saya tiada hak nak halang,” katanya. (

1 comment:

Anonymous said...

Tunggu Si Rizal dengan saman Rafizi, lepas ni jawab di mahkamah. Kalau rasa betul apa yang dikata harap Rizal anak Mansur tidak gentar atau berlindung dibawah ketiak Rosmah.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails