Wednesday, October 25, 2017

Ganggu Seks, 2 Eksekutif Fidelity Investments Dipecat..


Hasil carian imej untuk gangguan seksual
NEW YORK: Fidelity Investments (Fidelity), tabung dana kewangan terbesar dunia memecat dua eksekutif kanannya kerana dituduh melakukan gangguan seksual.
Pemecatan itu kali pertama didedahkan kepada umum dalam dunia kewangan AS, sejak pendedahan sama ke atas jutawan Hollywood, Harvey Weinstein.
Menurut sumber, bekas Pengurus Portfolio, Robert Chow dan bekas Pengurus Dana Teknologi, Gavin Baker, dipecat selepas dituduh melakukan gangguan seksual di tempat kerja.
Imej yang berkaitan
Hasil carian imej untuk gangguan seksual
Chow, 56, berkhidmat selama 30 tahun di Fidelity dan meninggalkan firma itu awal bulan ini, manakala Baker, 41, yang mengendalikan dana berjumlah AS$16 bilion (RM67.7 bilion) dipecat September lalu selepas dituduh melakukan perbuatan terbabit ke atas rakan sekerja berusia 26 tahun.
"Dasar Fidelity secara khusus melarang gangguan dalam sebarang bentuk.
"Apabila tuduhan seperti itu dilaporkan kepada kami, kami akan menyiasatnya serta-merta dan mengambil tindakan segera.
"Kami sama sekali tidak bertolak-ansur dengan perbuatan seperti itu," kata jurucakap firma, Vincent Loporchio menerusi e-mel.
Fidelity mengoperasikan talian aduan tanpa nama yang membolehkan kakitangan melaporkan aktiviti tidak wajar dan tidak beretika, serta menjalankan latihan tahunan berkaitan dasar diskriminasi dan gangguan di tempat kerja.  Lapor AFP
 Gambar kakitangan Knesset membantah kod pakaian yang melarang skirt pendek di Knesset. 
Parlimen Israel, Knesset, telah mengekalkan kod berpakaian yang melarang skirt pendek. Akhbar Haaretz melaporkan, "Pemakaian sempurna dan sopan perlu untuk memasuki Knesset. Sesiapa yang mahu memasuki Knesset tidak boleh memakai pakaian yang tidak menunjukkan rasa hormat kepada seperti baju-T, seluar pendek, selipar, skirt pendek dan seluar trek.."  - Hindustan Times

IKLAN: 

Informasi Baru Peluang Kerja Di Australia -Ibnu Hasyim.
Pihak kontraktur di Australia membuka peluang kerja-kerja baru bagi sektor pembinaan di bandar-bandar di Australia. Berminat, pihak kami sedia bekalkan maklumat.

3 comments:

Anonymous said...

SELFIE AMOY LANGGAR DADA TU. PI KAT LINK TENGOK FOTO PUAS2


https://aidcnews.wordpress.com/2015/08/31/gambar-berselfie-dengan-amoi-cina-jadi-liabiliti-mat-sabu-pimpin-ghb/comment-page-1/

Gambar Berselfie Dengan Amoi Cina Jadi Liabiliti Mat Sabu Pimpin GHB


AIDCNews – 31/8/15 – Gambar Mohamad Sabu atau lebih dikenali Mat Sabu berselfie dengan amoi Cina semasa perhimpunan BERSIH 4 menjadi liabiliti terhadapnya untuk terus menjadi ketua Gerakan Harapan Baru (GHB).

Perkara ini diakui sendiri oleh ketua pengiring Amal Relief Malaysia (Arif) Mat Sabu, Aris Awang.

“Setelah insiden selfie dengan awek-awk Cina di BERSIH 4.0, Mat Sabu akan letak jawatan Presiden GHB. Husam akan memimpin GHB.

“Aris Awang dah payah susah dengan geng Arif untuk jaga Mat Sabu,”ulas Norani AbgMarzuki BangiKuching.

Anonymous said...

PAN PAKAI SUMBU JIMAT MINYAK. SILAKAN TENGOK VIDEO POWER NI. LETAK SUMBU, MOLEKUL2 MINYAK JADI BULAT. WTF!!!!!!!!!!!!!!!!! KAH KAH KAH

https://www.youtube.com/watch?v=qDbySUH-68E

DATO' HAJI HUSAM MUSA KONGSI PETUA UNTUK JIMATKAN MINYAK MOTOR DAN MENGURANGKAN PENCEMARAN UDARA

Anonymous said...

APA LAGI MIKE SYABU, MUJAHID, WAN JI. SURUHLAAA ABUYA PENANG BELI SUMBU BANYAK2 LETAK DALAM TANGKI MINYAK. ABUYA PENANG RUMAH TERLAJAK DISKAUN MUSTI HEPI

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails