Tuesday, September 30, 2014

Wakil Negara Islam (?) M'sia, Bogel..



Jun Hoong (kiri) dan Yan Yee meraih pingat perak dalam acara tiga meter papan anjal seirama di Pusat Akuatik Munhak, Isnin.

SUKAN

Acara Terjun Tambah Koleksi Perak, Gangsa
PENERJUN negara yang beraksi dengan semangat pada Isnin menyumbang dua lagi pingat, masing-masing perak dan gangsa untuk acara yang berlangsung di Pusat Akuatik Munhak sebentar tadi.

Pada acara tiga meter papan anjal seirama, Cheong Jun Hoong-Wendy Ng Yan Yee mempamerkan gaya menarik  untuk membolehkan mereka meraih pingat perak Sukan Asia yang berlangsung di Incheon, Korea Selatan ini.

Susulan kejayaan rakan sepasukannya, dua lagi penerjun negara, Chew Yi Wei dan Ooi Tze Liang melakukan terjunan yang menyaksikan Malaysia menambah pingat gangsa menerusi acara 10 meter platform lelaki.

Komen Weblog Ibnu Hasyim:  Acara Negara Islam (?) Malaysia, terjun bogel..
(IH)

6 comments:

Anonymous said...

wow! Kalau mt sabu @ lebai kulop pas tgk ni kajong terus anunya! Kahkahkah!

Anonymous said...

Berbogel dianggap amalan murni oleh pemimpin-pemimpin parti berikut UMNO, MCA, PKR, DAP, GERAKAN dan lain-lain. sebab semuanya menolak ISLAM sebagai cara hidup.

Anonymous said...

Anon di atas, September 30, 2014 at 11:39 AM.

Matinya dalam keadaan zikir mencarutnya begitu... kalau sekiranya dia tidak ubah dari sekarang.

Kawan-kawan rapatnya, tolong nasihatkan. Malu pada Allah. Dah tua-tua nak mati pon begitu. Na'auzubillahi min zalik!


Anonymous said...

Pandangan Admin yang amat baik.., amat terpuji.. Saya pun bukan lihat benda2 tu.., tapi Admin dah timbulkan.., maka saya tengok laa jugak gambar tu kat web ini.

Mintak satu hal, tuan Admin.., sekiranya tuan Admin ikhlas dalam menulis hal ini..:-

Mintak tolong PIMPINAN PAS mengutuk kejayaan ini kerana ianya adalah suatu pencabulan kepada konsep Negara Islam yang Najib laungkan.

Minta PAS buat suatu kenyataan terbuka, untuk diketahui seluruh rakyat Malaysia, terutama rakyat Islam, bahawa seandainya dipilih menerajui negara, Kerajaan Pakatan Rakyat akan mengharamkan sukan ini, dan mana2 sukan yang melibatkan pendedahan aurat.

Kalau tulisan tuan Admin ini sekadar sindiran politik sahaja.., tuan Admin nilaikan sendirilah, apa jenis hati yang ada di dalam dada anda itu..

Anonymous said...

Buat apa kutuk PAS,PAS belum perintah Malaysia lagi. Nak tahu perjuangannya, bacalah perlembagaannya.

Yang nak kena tegur, situa kutuk yang menjadikan kata-kata mencarut sebagai zikirnya. Kalau tak suka pon jangan la membodohkan diri sendiri. Tak percaya atau tak takut hari akhirat ke?

Tobat le..

Anonymous said...

Perlembagaan PAS tu elok. Sangat2 elok. Tapi setakat tulisan dalam perlembagaan jer ler. Bikinyer tiada. Ketegasan pun tiada dalam mempertahankan prinsip & perlembagaan. Presiden dengan Timbalan Presiden pun bawa haluan masing2. Mengikut tafsiran & keuntungan tapak masing2.

PKR dan DAP buli PAS tu, biasaa laa.. Tapi bila PAS sesama PAS asyik buli sesama sendiri, itu sudah jadi luarbiasa.

Rakyat nak kasi PAS perintah negara ini pun, bukan setakat nak dengar ceramah sahaja. Rakyat nak tengok ketegasan pemimpin2 PAS menegakkan Perlembagaan yang mereka bikin. Ini tidak, asyik bercelaru merata2.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails