Tuesday, June 17, 2014

Heboh! Jem Jalan Kerana Perempuan Bogel Ini..

Perempuan bugil di jalanan hebohkan Beirut
INI pun jadi berita heboh. Sejumlah penunggang motosikal dan kereta di jalan bebas hambatan Charles Helou di Ibu Kota Beirut, Lubnan sempat terkejut ketika melihat seorang perempuan berjalan sendirian hanya memakai seluar dalam warna putih.

Akhbar The Daily Star semalam melaporkan, saksi berkata dia melihat perempuan bogel itu kira-kira pukul 06.00 waktu setempat di sebelah utara jalan masuk ibu kota, mengikut tempat melepak malam hari Mar Mikhael, seperti yang dilaporkan oleh stesen televisyen Al Arabiya, Ahad (15/6). Insiden itu sempat menimbulkan kesesakan di jalanan.  


Pelbagai kereta bahkan berhenti untuk menyaksikan perempuan bogel itu. Menurut Hasan, warga tempatan di lokasi kejadian, dua kereta polis di lokasi itu melihat perempuan itu. Mereka mengenalpasti usia perempuan itu kira-kira 30-an tahun, rambutnya berwarna hitam dan tubuhnya ramping.

"Saya menyelimuti tubuhnya dengan selimut dari kedai. Dia lalu pergi dengan polis itu," kata Hassan kepada The Daily Star."Ada lingkaran warna hitam di bawah mata perempuan dan dia kelihatan seperti linglung. Mungkin dia dalam pengaruh dadah," kata Hassan. (IH)


Ikutilah seterusnya..

E-Buku IH-28: Kisah-kisah Bogel (1)
E-Buku IH-28: Kisah-kisah Bogel (1)
E-Buku IH-48: Kisah-kisah Bogel (2)
E-Buku IH-48: Kisah-kisah Bogel (2)
E-Buku IH-67: Kisah-kisah Bogel (3)
E-Buku IH-67: Kisah-kisah Bogel (3)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails