Wednesday, April 09, 2014

Artis Afgan Biadap! Peluk Cium Bersama Peminat Dipentas.


Afgan sewaktu menyanyi dan menari meniru gaya penyanyi R&B terkenal dari Amerika Syarikat, Bruno Mars di konsert Live to Love.

HALAMAN HIBURAN
SEMASA menonton konsert Live to Love yang menampilkan penyanyi dari seberang, Afgan baru-baru ini, di mana telah dilaporkan reaksi peminat yang hadir untuk menyaksikan persembahan tersebut 'sungguh luar biasa'.

Tatkala melihat sosok tubuh penyanyi itu muncul di atas pentas, sorakan dan pekikan peminat khususnya golongan wanita mula memecah sunyi Panggung Nilam Sari, Istana Budaya, Kuala Lumpur itu. Kegilaan mereka terhadap tuan empunya nama, Afgan Syah Reza, 25, semakin memuncak apabila penyanyi yang berasal dari Jakarta, Indonesia itu menjemput beberapa orang peminat untuk menyanyi dan menari bersamanya di atas pentas.

Lebih mengejutkan, Afgan rela dipeluk, malah dicium pada bahagian pipi oleh peminat-peminatnya usai menyanyi bersama.
Afghan Live At Istana Budaya
Sewaktu ditanya mengenai tindakan mesra para peminatnya itu pada sidang akhbar yang diadakan selepas tamatnya persembahan tersebut, reaksi Afgan kedengaran cukup positif.

Ujarnya, dia yang buat julung-julung kalinya mengadakan konsert di Malaysia mahu berkongsi rasa bahagia dan gembira (dengan biadap peluk cium di pentas seperti menghina 'Islam sebagai agama Persekutuan Fasal 3 IH) bersama peminat-peminatnya di sini.

Sepatutnya pihak berwajib bahagian Agama Islam atau NGO di negara ini perlu memantaunya. Mengkritik kerajaan yang mengambil jalah salah dan sesat. (IH)

1 comment:

Anonymous said...

Afgan ni sape, dari Afganistan ke?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails