Tuesday, February 04, 2014

Lagi Durjana Pusat Hiburan, 13 GRO Ditangkap..


SEBAHAGIAN daripada GRO yang ditahan polis dalam satu serbuan di sebuah pusat hiburan di Sunway Mentari, Bandar Sunway, Selangor semalam.

PETALING JAYA – Keasyikan 13 gadis pelayan pelanggan (GRO) warga asing yang sedang melayan pelanggan masing-masing terbantut seketika apabila kelab tersebut diserbu polis dalam satu operasi di Sunway Mentari, Bandar Sunway di sini kelmarin.

Pegawai Turus Polis Bahagian Jenayah Maksiat, Perjudian dan Kongsi Gelap (D7) Selangor, Deputi Superintendan Rohan Shah Ahmad berkata, operasi diberi nama Ops Noda selama tiga jam bermula pukul 10.30 malam itu disertai sejumlah 19 anggota dan pegawai termasuk daripada Pasukan Cantas Khas Wanita.

Menurutnya, ketika diserbu, kesemua GRO dalam pusat hiburan tersebut sedang leka melayan pelanggan masing-masing dan tergamam apabila melihat kehadiran anggota polis.

“Kami berjaya menahan sejumlah 13 GRO berusia antara 19 dan 44 tahun terdiri daripada lapan warga Vietnam dan masing-masing seorang warga Thailand, Indonesia, Kemboja serta China.
“Siasatan lanjut mendapati premis berkenaan beroperasi tanpa lesen selain beberapa GRO tersebut tidak mempunyai dokumen perjalanan yang sah,” katanya. (Kosmo)

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Bila lagi pusat hiburan berkonsepkan maksiat itu akan dibersihkan sesuai dengan Islam sebagai agama bagi Persekutuan? Selagi UMNO masih menjadi teras pemerintahan, selagi itulah virus maksiat akan terus merebak.

1 comment:

Blues said...

Salahkan kerajaan persekutuan?
Siapa yg uruskan lesen perniagaan?
Tinggi sungguh iman saudara.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails