Friday, April 05, 2013

Ini, BN Kempen Pakai Wanita Bogel.. Pak Aji Kampong Sokng UMNO Lagi?



















Khairy kata wanita yang berbogel sambil pegang bendera BN ini penyokong Pakatan Rakyat?

MESKIPUN wanita di atas telah menyatakan sokongannya terhadap Barisan Nasional, malah turut sama berkempen untuk Barisan Nasional bagi menghadapi Pilihanraya ini, satu laporan Polis akan dibuat terhadapnya..

Ketua Pemuda Barisan Nasional (BN), Khairy Jamaluddin akan membuat laporan polis terhadapnya yang dikatakan telah mengambil gambar dirinya dalam keadaan tidak sopan dan hanya dilindungi oleh bendera BN.

Malah Khairy juga menuduh wanita tersebut adalah penyokong Pembangkang.

"Satu tindakan yang amat biadap. Saya tidak terkejut jika beliau seorang penyokong pembangkang yang sengaja mahu sabotaj BN dalam PRU akan datang, kononnya menyamar sebagai penyokong BN yang tidak senonoh dan tidak beradab," kata beliau.




Lawak jenis apa Ketua Pemuda Barisan Nasional ni lakukan?

Jelas dan terang Alvivi tulis dalam caption yang mengiringi gambar tersebut  "Remember to vote for BN! 记得投国阵哦! Ingat, undilah BN!" masih Khairy kata dia ni penyokong Pakatan Rakyat..



Lagipun Alvin Tan, pasangan kepada Vivian dalam video lucah yang disiar mereka, sekitar Oktober 2012 lalu secara terbuka mengakui presiden parti komponen Barisan Nasional, MCA Chua Soi Lek sebagai idolanya.

Ada ke penyokong Pakatan Rakyat yang anggap Chua Soi Leksebagai idola mereka?

Kenapa??.. Malu nak mengaku ke yang dia ini penyokong BN?.. selama ini UMNO/BN menyiarkan video seks dalam TV3 dan Utusan tak malu pulak? Lagi gambar Alvin dan Vivian sokong BN sila lihat di SINI  (Diangkat dari Blog Anak Sungai Derhaka)

Komen Weblog Ibnu Hasyim:  Kesian orang-orang ikhlas penyokong UMNO di kampung-kampung, makcik-makcik, ustaz dan aji-aji tertipu dengan parti najislucah itu...

1 comment:

azmi said...

umno dan lucah berpisah tiada

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails