Monday, April 01, 2013

Ini Bas J/Merdeka Hangus Di A/Star.Mengapa?

TERKEJUT besar gua apabila melihat gambar yang dipos di facebook yang menunjukkan bangkai bas jelajah merdeka rakyat yang hangus terbakar. Tidak ada berita yang didengar atau dibaca sebelum ini tentang kebakaran tersebut.

Surf punya surf gua jumpa tulisan wargamarhaen ini.....

Sebenarnya Bas Jelajah Merdeka Pakatan Rakyat yang diberitakan hangus terbakar di Alor Setar itu adalah karut,dusta,gila,fitnah,dan itulah kerja jahat Umno melalui macai-macainya utk mewujudkan suasana tidak aman dalam negara kita ini..

Dengan bersumberkan ISRAEL TIMES,mereka Umno telah mengedit gambar Bas Jelajah Merdeka seolah-olah Rakyat Kedah Ganaz seperti mana macai-macai Umno menyerang jentera kempen Pakatan Rakyat di banyak tempat seluruh negara.. (Macai Umno suka baca ISRAEL TIMES) pelik rasanya!!

Menurut Israel Times.Bus hangus terbakar dibomb boleh dirujuk click siniwww.timesofisrael.com
dengan menggunakan gambar tersebut kemudian diedit seolah-olah Bas Jelajah merdeka telah di hangus di bakar di Alor Setar!!! jahat dan amat busuk hati Umno nih..

Disinilah bermula berita fitnah Umno, click sini Macai UMNO apa yang boleh admin katakan,jika tidak membawa fitnah ianya bukan Umno,umno dan fitnah tak dapat dipisahkan selamanya.

jika anda sayangkan negara ini dari gejala fitnah yang berleluasa,apa yang perlu anda lakukan ialah..dengan mengundi Pakatan Rakyat pada PRU13 nanti. -wargamarhaen


Dalam entri asal wargamarhaen ada disiarkan link kepada blog penipu tersebut tetapi gua tak siarkan kerana tidak mahu pemilik blog itu meraih populariti dengan menyebar cerita dan berita palsu. Kebanyakan mereka popular kerana menyiarkan berita-berita palsu yang membawa kepada fitnah.

(Diangkat dari http://sedakasejahtera.blogspot.com)

1 comment:

Anonymous said...

kah kah kah si pelancap di kena kan tindakkan dah si penjibo relek jerr toron bini orang,rembat chinadoll la ni menutuh jubo mahasiswe mat bohjan ni masih steady lagi tu kah kah melancap salah berjubo meliwat tak salah kah kah bahana nepotisme dan kroni kah kah yang susah nnti tok nik gak yang kena cuci dosa dan lap kote skg ni tok guru ade keje tambahan lap laptop pasal sperm berserabai di laptop ( KES MELANCAP ) kah kah kah tok guru lap lap top la pulak kah kah dulu lap kote bang non kah kah kejap lap lap top kah kah kejap lagi kena lap kote bengkok dan jubo mahasiswa kah kah lawok kah kah kah....bahana doa pecah perut dan ko! ko! makan tuan kahkah lap kote lap laptop plak tok guru kah kah kah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails