Friday, January 01, 2010

Isu Misbah & Mohd Sabu Sentuh Perempuan?


ARTIKEL bertajuk 'Gambar Ini, Pemimpin PAS Boleh Pegang Perempuan?' disiarkan siang tadi mendapat beberapa komen. Walaupun pengomen itu tidak bernama, kita layan juga, kerana yang penting isinya..
Anonymous Anonymous said...

As. Bila saya jumpa Mat Sabu & Misbah saya akan tanya mereka / saya akan hubungi mereka apakah keadaan sebenarnya. Jika fitnah maka ternyatalah ada something wrong pada yang menonjolkan gambar tersebut. Periksa dulu macammana berlaku insiden tersebut. Jangan kita berdendam peribadi terhadap seseiapa jika ada le. Istighfar jika kita salah. Jika betul kita nasihat mereka. Bukan memaparkan gambar tanpa usul periksa. Insaflah sahabat sekelian."Mohon maaf amat sukar jika di dalam hati (dendam, dengki dll mungkin) masih tidak suci". Wallahua'lam. -saya amat mengenali anda dan latarbelakang anda.

Ibnu Hasyim said...

3 Keping gamabar dengan komen telah kami paparkan sebentar tadi. Tentu ianya dibuat oleh lawan PR atau PAS.

Terdapat 10 jawapan. Katakan berlaku pilihan raya, dan tokoh-tokoh PAS tersebut Saudara Mohd Sabu dan Misbah bertanding.

Tiba-tiba pihak lawan sogokkan misi risalah tersebut. Apakah 10 jawapan tadi boleh selesaikan persoalan pengundi dan mereka mahu menyokong PR?

Jawapan yang kita mahu, ialah jawapan yang pendek, tepat, mudah faham, samada dalam bentuk percakapan, tulisan, kartun atau apa-apa media elektronik, yang mampu melunakkan pengundi menyokong PR.

Itulah tujuan contoh 3 gambar itu dipaparkan. Serangan-serangan begini sudahpun ada dalam blog-blog yang bukan pro PAS & PR.

Soalnya sekarang, perlukah isu-isu seperti ini ditangani sekarang, sebelum mereka guna menjelang PRU 13? Sepatutnya blog-blog PR & proPR tidak perlu buang masa menghalakan serangan bukan kepada sasarannya, walaupun kita tidak nafikan perlunya islah dalaman?

Itu saja tujuan entri ini dipersembahkan oleh Blog Ibnu Hasyim.. Wassalam. January 1, 2010 8:16 PM

Begitulah kira-kira.. Terima kasih pelayar-pelayar weblog budiman. (By Asyok Kumar)

Delete

2 comments:

Anonymous said...

Isu ni akan hangat utk blogger yg dah terlalu kekontangan modal jer.

Isu ni x jd hal bg yg paham.

Anonymous said...

ni pun kome nak buat isu ker?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails