Monday, October 03, 2022

Siklon Tropika: Bila AS si Biden goreng mamak..

Siklon Tropika: Gergasi Membadai Dunia – Angkasfera

Komen Rakyat dalam blog ini..

1 comment:

Anonymous said...

USA si Biden pulak goreng mamak Kerala. Siklon celah mana pula yang nak bertiup November hingga April... maaakk aaii lamo bona siklon bertiup nyer tuuuhh..

Peerghhh Kedutaan Amerika Mat Biden si halusinasasi pun dah pandai goreng mamak ... bila MET goreng mamak rakyat Malaysia skeptikal.. Mat Biden dari USA pulak nak goreng mamak... Peergghh dasattt pengaruh atok kita nih ..!!

Mungkin kedudukan strategik Malaysia dan Selat Melaka maka negara ini jadi rebutan Negara China dan USA Si Biden tuhh..!? Si Biden USA mme ada senjata ubah suhu dan cuaca donia skh teknologi HAARP yang bole cipta gempa bomi, hujan dan kemarau..!!

Kedutaan AS di Kuala Lumpur, Selasa lalu, rakyat negara itu diingatkan untuk bersiap sedia berdepan Musim Siklon Tropika di Laut Pasifik Selatan bermula 1 November ini hingga 30 April tahun depan.

https://www.bharian.com.my/berita/nasional/2022/10/1007368/kedutaan-keluar-amaran-cuaca-buruk-di-malaysia

Menurut amaran itu, Malaysia berisiko dilanda hujan ribut berpanjangan dan bencana banjir sepanjang Musim Siklon Tropika yang boleh menyebabkan bekalan utiliti terputus selama beberapa hari.

Adakah ini konspirasi atau teori konspirasi bila USA Mat Biden pun dah mula goreng mamak..!? Atau apakah USA berusaha untuk kekalkan Tun sebagai barua Lee Kwan Yew PRU 15 nanti yang dari dulu Singapura wakil Yahudi Israel Asia Tenggara..!?

MET dan Biden elok saja berterus terang saja lagi katakan siklon akan bertiup kencang dari November hingga PRU 15. Kannnn senang..

MET dan Mat Biden dari USA pun nak geli geli goreng mamak jugakkk.. Alahai..

Siklon Tropika di Laut Pasifik Selatan bermula 1 November ini hingga 30 April tahun depan boleh menyebabkan hujan lebat, ribut dan banjir.

Di Malaysia, siklon tropika kebiasaannya disusuli bersama ribut hujan berterusan dan banjir di beberapa kawasan di negara ini termasuk Lembah Klang.

Sebelum ini menurut Met Malaysia ( Jabatan Meteorologi Malaysia) meramalkan negara akan dilanda hujan lebat berterusan mulai pertengahan November ini yang berisiko menyebabkan bencana banjir besar.

Bukan MET ajer dah pandai goreng mamak.. Si Biden dari USA pun dah pandai goreng mamak..

Senang cakap macam ni ajer lah yerr.... MET dan USA berterus terang saja lagi katakan siklon akan bertiup kencang dari November hingga PRU 15. Kannnn senang.. kikikiki

Alahaiiiii...!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails