Wednesday, June 23, 2021

Ada 2 pandangan sebentar tadi.. Apa komen anda?

 


KOMEN
pertama, b
erjuang menyingkirkan golongan penunggang agama.. dan kedua, Malaysia perlu dipimpin oleh pemimpin berjiwa Melayu dan ...

Apa komen anda? Selagi komen anda tidak mencarut dan biadap, masih berasas kita akan siarkan..

Sila komen atas 2 komen ini..

2 comments:

Sani said...

Berjuang menyingkirkan golongan penunggang agama Dan guna agama untuk kepentingan diri serta sanggup menghalalkan benda yg haram lagi berfaedah. Golongan lahanat ni yg wajib dibunuh kerana ia boleh merosakkan negara Dan perpaduan.
Merasakan diri suci.boleh mengafirkan orang.memaki hamun orang.yg menyatakan hanya Pas sahaja pejuang agama terunggul..merupakan satu bentuk penjajahan Minda boleh dibenteras supaya tak merebak masuk Dalam pemikiran masyarakat.
Tak perlu nampak keburukan luar.tengok sendiri keburukan diri.semakin lama semakin membusuk.

Anonymous said...

Ini sebabnya Malaysia perlu dipimpin oleh pemimpin berjiwa Melayu dan Islam. Kaum lain tak perlu masuk campur

Singapura masih lagi menyimpan akta ISA mereka walaupun negara mereka sudah aman dan maju.

Di Malaysia , ada peguam menyatakan ia hukum ketinggalan zaman dan tidak releven, malah dikata kan hukuman zalim. Singapura lebih advance dan maju dari negara kita masih lagi menyimpan hukuman ISA yang zalim ini.

PAP sebagai pemerintah masih lagi mempraktik hukuman zalim di Singapura. Parti PAP di Singapura ada lah abang kepada DAP , maka DAP menyanjung kepimpinan zalim, dan PKR, PAN dan PejWang barua mereka dikalangan orang Melayu yang menyanjung DAP.

Apakah tujuan negara jiran masih menyimpang hukuman ISA? siapa musuh mereka? orang cina? orang Melayu?

Diatas semenanjung pula pemerintah yang beragama buddha dari negara Thailand masih dengan kekangan mereka kepada kawasan majoriti Islam.

Di atas lagi kaum Rohingya yang beragama Islam sudah pun hancur dan tidak beridentiti.

Bukan sahaja “foodless” atau pun “cashless” malah lebih teruk mereka juga “stateless”. tanpa negara .

Jika negara yang mereka tinggal pun mereka tidak di iktiraf , apa kah negara yang mereka tuju mahu mengiktiraf mereka?

Orang islam Pattani dibunuh, yang membunuh tidak dikategori sebagai orang beragama Buddha , selain di panggil militari atau pun tentera Thai sahaja.

Begitu juga yang membunuh kaum Rohingya , mereka tidak digelar pemerintah Buddhist atau pembunuh dari kaum beragama buddhist bahkan dikata kan pemerintah tentera

Negara kita sedang dibaraikan sedikit demi sedikit oleh anasir beragenda. Hanya seorang bernama Jho Low semua orang dan pemimpin Melayu bercakaran, fitnah memfitnah.

Bangsa Jho Low mengangap Jho Low pejuang yang membaraikan lagi umat Melayu dan Islam. Barua bangsa Jho Low ini bertuankan DAP tunggu masa menunggang Islam dan bangsanya ke lembah kehancuran bangsa dan akidah Islam.

Kerana mereka sedar orang Melayu senang dimanipulasi dan digunakan. Kini nampak nya cara yang sama sedang diguna kan. Watak dari kaum melayu sendiri menjadi badut dan kitol.

Si kitol dan badut selama ini acah acah ultra Melayu dan Islamik tetapi membawa juga liberalisme, pluralisma agama untuk menambah parah luka umat Islam di Malaysia.

Orang Melayu harus faham betul betul isu ini. Musuh orang Melayu dan barua suruhan mereka sedang membatu api utk pecah belahkan orang Melayu. Biar Melayu selesai kan isu sesama Melayu. Melayu Jaga Melayu

#bangaudahpulangsuarasumbang

4 comments:

Anonymous said...

Mirip zionist. Tak setuju, bunuh.

Anonymous said...

benda dah basi di ulang ulang.. muktamar PAS dah istihar tiada lagi isu kafir mengkafir. Masa istihar isu kafir mengkafir Nik Aziz masih hidup lagi.

Membosankan Isu lama di ulang ulang... macam mana Islam nak maju mcm ni...

Ana anta said...

Aku islam, solat 5 waktu,, sokong pas.

Tp aku lihat skrg,,, ruu355, kes adib yg diperjuangkan tempohari dah jd senyap sepi, cabutan judi pulak yg naik 22 kali, mca yg sampah tu dpt peruntukan bajet istimewa,
Skrg lawan raja2 pulak (kes bukak parlimen) siap tipu kata beratus ngo islam sokong, last2 ngo tu sendiri bersuara nafikan,, adeii malunya aku,,
Fatwa hadi kat jakim pun boleh kena padam,, mana intregriti sbg org islaaaam nie?? Merc dah pakai, ingatkan dpt la majukan negara lebih kedepan, tp nampaknya makin teruk ke blkg. Dah la sampah dr luar negara kat dlm kontena ari tu dia declare sampah bersih,,
Kpd allah lah aku berserah,, semua akan bertangung jawab di akhirat nnt,,

Anonymous said...

Kes dan isu tak boleh abis dalam sehari
sabau sket bole tak...!? Mcm lah esok tak ade hari lagi dah...

sabau sket leh tak....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails