Saturday, December 05, 2020

Presiden PAS Dedah Cerita Hingga Mengalirkan Air Mata

 Presiden PAS Dedah Cerita Hingga Mengalirkan Air Mata

WATCH LATER
ADD TO QUEUE




5 comments:

Anonymous said...

Itu air mata keGUMBIRAan atas kejayaan AMANAT HJ HADI yg beliau sendiri deklarasikan lantas MEMECAHBELAHKAN melayu. KAFIR (orang2 umno katanya). melayu islam (orang2 pas kononnya)

KESAN AMANAT HJ HADI TERUS MENGALIR HINGGA KINI!!!

Anonymous said...

Itu air mata BUAYA keGUMBIRAan atas kejayaan siang ikan dan gonna end yg menggunakan khadam liberal @ pankhianat seperti atuk kerala, atuk mike syiah dan atuk liberal mata satu MEMECAH-BELAHKAN dan MELEMAHKAN kaum melayu Islam. MEREKA DAN TUAN KAFIR HARBI MEREKA MENGKAFIRKAN PARTI MELAYU DENGAN MEMBUAT DAKWAAN KARUT KONON PARTI ISLAM MENGKAFIRKAN PARTI MELAYU . PUAK PANIPU ini juga menyebarkan ajaran palsu konon "melayu islam (orang2 pas kononnya)".

KESAN AMANAT siang ikan dan gonna end TERUS DISEBARKAN OLEH PUAK AJARAN SESAT SIFU ROKET HINGGA KINI!!!

CUKUPLAH RAKYAT DIKENCING SELAMA 22 BULAN OLEH RBA dan PUAK PANIPU INI.

Anonymous said...

Pembetulan ayat pertama perenggan pertama komen 11:13

Puak kafir harbi dan puak munafik liberal menitiskan dan mengalirkan
air mata BUAYA keGUMBIRAan atas kejayaan siang ikan dan gonna end yg menggunakan khadam liberal @ pankhianat seperti atuk kerala, atuk mike syiah dan atuk liberal mata satu MEMECAH-BELAHKAN dan MELEMAHKAN kaum melayu Islam.

Anonymous said...

Suatu parti nasionalis pernah mengkhianati parti Islam yang menjadi sekutunya dan sekarang parti nasionalis yang sama telah mengkhianati parti bumiputera yang menjadi sekutunya.

Oleh sebab itu terdapat kemungkinan parti nasionalis akan kencing parti Islam untuk kali ke-2 maka parti Islam perlu berhati-hati sekarang bimbang pisang berbuah dua kali atau tangan dipatuk oleh ular yang sama dalam lubang ular yg sama.

Pengkhianatan telah bermula apabila parti nasionalis menjilat puak kafir harbi yang memusuhi Islam dan umat Islam. Bukankan ini menunjukkan sikap puak munafiqun ???

Anonymous said...

Penyakit gila kuasa dan hawa nafsu serakah mengatasi rasional akal dan prinsip moral telah mendorong puak nasionalis @ abang besar mengkhianati sekutu-sekutunya sendiri dan menjalin skandal haram dengan puak kafir harbi dan khadam liberal mereka dengan bermain kayu tiga.

Puak kafir harbi biaDAP dan khadam liberal mereka sudah pasti akan merasa sangat gembira, ketawa dan berhigh five kerana mereka berjaya menunggang abang besar untuk memecah-belahkan perpaduan kaum Melayu

Puak nasionalis bujet mereka abang besar boleh sesuka hati mengkhianati abang-abang kecil tanpa merasa malu atau bersalah. Sebenar 'abang besar' telah tersilap perkiraan politik yang menyebabkan abang-abang kecil kehilangan kepercayaan kepada abang besar.

Mungkin konflik dan perpecahan besar akan berlaku sebelum PRU kerana perebutan kerusi kerana ego dan ketamakan abang besar sendiri.

Sebelum ini abang besar mendabik kononnya mereka peju(w?)ang yang membela hak kaum Melayu tetapi malangnya ini semua adalah wayang nasionalis sahaja sebaik sahaja abang besar bersekongkol dengan puak kafir harbi dan khadam liberal mereka yang bersikap rasis terhadap kaum Melayu Islam.

Bukankah ini menunjukkan abang besar adalah musang berbulu ayam, gunting dalam lipatan dan api dalam sekam ??

Jika abang besar boleh tersungkur KO dalam PRU terdahulu, abang besar mungkin akan tersungkur KO dalam PRU yang akan datang kerana umat Islam membenci pengkhianat bangsa dan agama.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails