Saturday, October 27, 2018

Nenek 100 Tahun Dirogol. Hee, Mmmabuk Punya Hal..

Nenek 100 tahun dirogol
Wanita berusia 100 tahun jadi.mangsa rogol di Bengal Barat.


KOLKATA - INDIA. Gara-gara mabuk, seorang pemuda hilang pertimbangan apabila merogol nenek berusia 100 tahun dalam kejadian yang mencetuskan kemarahan ramai di Bengal Barat.
Kejadian itu terbongkar selepas cucu mangsa mendengar suara aneh muncul dari kediaman warga emas berkenaan di perkampungan Chakulia di daerah Nadia.
Sebaik sahaja perbuatannya disedari, pemuda yang dikenali sebagai Argha Biswas itu bertindak menyembunyikan diri di bawah katil.
Polis berkata, kejadian berlaku pada Selasa lalu semasa nenek tua itu berseorangan.
Pemuda berusia 20 tahun itu kini direman 14 hari dan sedang menunggu pendengaran kes kali kedua di mahkamah.
Sebelum ini, Biswas memberitahu wartawan di luar mahkamah bahawa beliau tidak menyedari perbuatannya kerana mabuk.
Difahamkan, nenek tua itu telah dibawa ke hospital dan keadaannya dilaporkan stabil. - Agensi

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Terjadi mabuk kerana hilang akal. Itulah indahnya Islam, akal yang sihat sesuai diletakkan ditempatnya, bukan dibuang atau dihilangkan. Namun malaun-malaun mengaku Islam tapi otak dijajah peradaban jahiliah terus mempromosi dan mempertahankannya. 

Mengaku Islam tetapi mempertahankan arak dan kilang arak, yang kononnya ada kena mengena dengan PM Malaysia.
Hasil carian imej untuk anak mahathir minum arak
Hasil carian imej untuk bahaya arak
Hasil carian imej untuk kelaura mahathir dan keluarga
Politik Malaysia: Kerana arak, akhirnya jadi begini?

2 comments:

cik siti said...

Klon nama saya. Tanda biadapnya puak-puak babi tunggang si kulup. Nama saja Mohammad Azren .. tapi gang yang sanggup bagi bini kepada si kulup lge. Manusia Islam apa ini. Jadi babi lagi baik.

Lihat ini..[ antilebaikulub said...
1. T.kasih. Kerana ramai yang kait PAS dengan kahwin 2,3,4,. Ada juga yang tuduh ahli PAS kahwin 5, itu tak perlu layan itu geng jahil agama. Nak fitnah pun biar menasabah.

2. Mengatakan ramai 'lebai PAS' kahwin poligami, menunjukkan lebai PAS itu mempunyai kesihatan seks yang baik, ramai anak dan tak takut, tak dapat rezeki seperti orang yang tak beriman.

3. Bukan seperti 'lebai kulub'. Lebai kulub ertinya mereka kuncu2 PH yang suka diperintah oleh orang kulub tak bersunat atau berkhatan, penuh tahi palat. Bukan perintah saja, bahkan dalam blog ini (ted manoff) ada yang mengaku sanggup beri 'puki bini'nya (maaf, itu yang dia sebut) kepada pakar rujuk mereka 'lebai kulup' Lim Guan Eng.

4. Lebai2 kulup ini, kebanyakannya beristeri 1, biasanya takut bini, nafsu ada tetapi tenaga tiada, bahkan ada yang rindu jadi pondan.(adanyang pilih nama kejora bapok dll). Atau isterinya jadi perkakas antik saja.

Puak-puak ni jadi binatang lagi baik.

cik siti said...

Lagi Mohammad Azren komen agama, tambah lagi 'jahil'nya. Apa lagi ditambah dengan mencarut. Rosak agama kalau dibiarkan kepada puak-puak anti Islam ni. Komen ekonomi pun tak sampai ke mana.

Bodoh hal akhirat, bodoh hal dunia. Na 'auzubillah!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails