Wednesday, October 24, 2018

Pelajar Rogol Pelajar. Tuai Hasil Tanaman Bibit Penjajah!


SELAYANG: Dua pelajar lelaki tingkatan tiga, masing-masing didakwa di Mahkamah Majistret di sini, hari ini, atas tuduhan merogol seorang pelajar perempuan berusia 13 tahun, dipercayai anak kepada seorang penggiat seni tanah air.

Kedua-dua tertuduh, masing-masing berusia 15 tahun, bagaimanapun mengaku tidak bersalah dan memohon dibicarakan sebaik pertuduhan terhadap mereka dibacakan jurubahasa secara berasingan di hadapan Majistret Iriane Isabello.


Berdasarkan kertas pertuduhan, kedua-dua tertuduh yang juga pesalah juvana, masing-masing didakwa merogol mangsa yang juga pelajar tingkatan satu, di dewan terbiar Kota Warisan Selayang dan di tandas perempuan Selayang Mall, antara Julai dan 20 September lalu.

Pendakwaan terhadap mereka dibuat mengikut Seksyen 376(1) Kanun Keseksaan, yang memperuntukkan hukuman penjara maksimum 20 tahun dan sebat.

Terdahulu, Timbalan Pendakwa Raya, Nur Shasha Hidayah Nor Azahar, menawarkan ikat jaminan RM5,000 dengan seorang penjamin bagi setiap tertuduh.

Bagaimanapun, kedua-dua tertuduh yang tidak diwakili peguam, dalam rayuan mereka menerusi ibu bapa masing-masing, memohon jaminan dikurangkan dengan alasan masih bersekolah dan jumlah pendapatan keluarga tidak menentu.

Mahkamah membenarkan tertuduh diikat jamin RM2,500 dengan seorang penjamin bagi setiap tertuduh dan menetapkan 21 November ini untuk sebutan semula kes.

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Lagi bukti sistem pelajaran yang dilaksanakan di barat, ditiru oleh negara timur dan sebahagian negara umat Islam, gagal melahirkan manusia bertamadun atau berakhlak mulia.. Jauh lagi untuk melahirkan manusia profesional yang bertaqwa. 

Apa lagi, bila Tun M sendiri mengakui beliau terpaksa menyesuaikan pemikirannya dengan aliran sosialisme dan liberalisme dalam kalangan pemimpin Pakatan Harapan (PH). (Lihat.. Tun M Sesuaikan Dengan Sosialisme, Liberalisme.)Ja...

Malaysia kini sedang menuai hasil buruk dari tanaman bibit penjajah dalam sistem pembelanjaran dan pendidikannya. Masih belum terlambat untuk kembali ke pangkal jalan fitrah!
Hasil carian imej untuk Beredar Video Seks Pelajar Siswi Berji

21 comments:

Anonymous said...

ibnu ni minat sex ganas mcm rogol. tu taste ibnu. tp larat ke ibnu dgn. gout tu. fantasi jela ibnu oooi

Anonymous said...

Nak dikahwinkan tak boleh, dikira bawah umur ikut definisi 'teokratik baru'.

Sudahnya:

1. Pemangsa di hantar ke Bamboo River.

2. Mangsa memasuki fasa andartu (mungkin)

Anonymous said...

sejak tun kt kena sesuai kn pemikiran liberal (sudah tentu yg tidak mnyalahi hukum islam)... ibnu semakin mnjadi2 gila sex rogol. wht happen to you ibnu? org ph terus beriman mcm biasa.

Anonymous said...

agaknya ibnu faham asal liberal tu bab sex bebas rogol jee. alah klu nk sex bebas sgt dlm ajaran khawarij dn syiah yg pas bawa pun ada ibnu. mutaah ajelah.

Anonymous said...

4 komen diatas adalah pemikiran bernas yg bijak serta inklusif. syabas

cik siti said...

Malangnya blog Ibnu Hasyim, dapat pengomen buta akal seperti di atas. Pengomen babi tunggal si kulup. Ha ha ha

ted manoff . said...

Aku tak buta pun, tapi memang aku tak berapa cerdik. Hiii malu.

Mohammad Azren said...

Ibnu adalah contoh Lobai otak kurang OKSIGEN. Begitu mudah membuat kesimpulan. Hehehekikikihahahakahkahkah

Mohammad Azren said...

Apa!....Ibnu peminat SEX SADIS. Tobat Ibnu ...Tobat.. Hehehekikikihahahakahkahkah

Mohammad Azren said...

Entah Ibnu pun seorang PEDOFIL. Tobat Ibnu....Tobat....Hehehekikikihahahakahkahkah

cik siti said...

Buat apa serang pribadi Ibnu yang kamu reka-reka, serang point yang beliau ketengahkan. Lawan hujah dengan hujah, bukan dengan umpat dan fitnah yang belum dibuktikan.
Baru gentelman, bukan bapok!

Anonymous said...

cik siti klon ni macam biskuk cipsmore
sekejap dia ada, sekejap kek gi hilang
ajok belawang pah main puko curi sokmo
tak dok mmoda pong, cumo tttino jalang

Anonymous said...

haha diaorang mane ade hujah mk siti...macai tegar dap semuanye bongok smpai ke tulang belakang..org gelak diaorg pn gelak tp org gelakkan dia haram diaorg sedar bongok!..kikiki

Anonymous said...

Guru tahfiz liwat pelajar hasil dari sistem pendidikan mana?....guru tahfiz tak paham makna ayat2 quran?...

Anonymous said...

Guan Eng: Kelantan negeri gagal

Lu Wei Hoong
24 Okt 2018, 12:23 tengahari (Dikemaskini 24 Okt 2018, 12:28 tengahari)


A A
Kembali menyanggah Kelantan, Lim Guan Eng hari ini tampil mengemukakan data daripada Kementerian Kewangan untuk membuktikan negeri terbabit mengalami kekurangan dana untuk membayar gaji kakitangannya.

Bercakap kepada media di parlimen hari ini Lim menunjukkan surat dari Pejabat Perbendaharaan Kelantan yang meminta bantuan pinjaman daripada pusat untuk membayar gaji kakitangan yang berkhidmat dengan kerajaan negeri.

Surat itu ditulis Pegawai Kewangan Negeri Kelantan Datuk Nik Kazim Nik Yusoff.

“Ini (surat) bukan daripada saya, dari Kelantan," katanya.

Melalui salinan surat itu, Nik Kazim menyatakan kerajaan Kelantan terdedah kepada kelewatan pembayaran gaji kakitangan serta bil semasa.

Surat bertarikh 18 Jun 2018 itu menyatakan Kelantan perlu pendahuluan dana sebanyak RM97 juta pada Julai bagi menampung perbelanjaan luar jangka serta ketiadaan punsa baru sumber hasil.

"Implikasi shortfall ini akan menyebabkan kerajaan negeri terdedah kepada kelewatan pembarayan gaji kakitangan termasuk sambilan sebanyak RM24.5 juta sebulan, serta bayaran bil-bil melebihi 14 hari," kata surat itu.

Anonymous said...

kalau nak senang keja bagi kelantan medeka
apa masaalahnya

Anonymous said...

haaah lobai kantoi.. lobai tktau membaca dan mngira. malu betulla parti isle.

ada hati nk buat ecrl. dia ingat buat jambatan gantung ke apa

Anonymous said...

tkde isu pun. jenayah rogol telah diambil tindakan. apa lagi. so masalahnya ibnu sendiri tidak mngulas berita dgn baik utk hentam ph. jadi terpksa hentam peribadi ibnu iaitu minatnya yg mndalam terhadap sexual rogol.

cuba lg ibnu.

Anonymous said...


Anonymous Anonymous said...
kalau nak senang keja bagi kelantan medeka
apa masaalahnya

October 24, 2018 at 3:45 PM
=================
Ini oreng lebih bodo dari mat ketereh baju merah dulu tu..........hihihihihi........

Anonymous said...

Tuai padi antara masak
Esok jangan layu layuan
Haji Hadi ini ulamak rosak
Sosok setan nak jadi tuhan

Dajjai sungguh laaa, bak mai kunci syurga hak master tuh.........pada hang kan?
Biaq aku nak pi medekakan Kelantan nih
Kelantan Medeka medeka medeka

cik siti klon.....dah minum petang kaaaa..........Pas tu makan ubat na........jgn lupa na....

Anonymous said...

Nanti kena tawan dgn siam mcm pattani..lagi haru hidup lobai pas....lobai bukan cedik..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails