Wednesday, October 24, 2018

Menteri PH Cakap Tanpa Berlapik Bukti.



KANGAR: Menteri Pakatan Harapan (PH) dinasihat bercakap berdasarkan bukti yang kukuh dan bukannya seperti bersembang di kedai kopi.
Adun Guar Sanji, Ustaz Mohd Ridzuan Hashim berkata, banyak kenyataan yang dikeluarkan menteri PH sekarang tidak mencerminkan ketokohan mereka.
Katanya, situasi itu sekali lagi berlaku di parlimen semalam apabila Menteri Kewangan, Lim Guan Eng gagal mengemukakan bukti kononnya kerajaan Kelantan tidak mampu membayar gaji.
“Tidak sepatutnya sebagai seorang menteri beliau mengeluarkan kenyataan seperti itu kerana ketika didesak anggota parlimen pembangkang tidak mampu pula mengeluarkan bukti,” katanya yang juga Timbalan Ketua Pemuda PAS Arau. – HARAKAHDAILY 23/10/2018

13 comments:

fi rasat said...

Bodoh bengap puak pas ni,tak tgk ke orang dah bagi bukti...ke x pandai membaca

Anonymous said...

Guan Eng tak mau bazir buang masa PARLIMEN dengan soklan2 bodoh MP hamPAS pemvangkang, tu sebab dia tak layan............. .

MP Pas HAMPas memang HAMPAS, tak guna satu sen pon, menghabiskan duit rakyat ja, selalu ponteng persidangan Parlimen, bukan menteri pon yg busy sngt sampai tak dpt hadir sidang! , buat kecoh tak tentu pasal, tidak menyumbang cadangan membina malah dengan sengaja mengganggu perbahasan menteri2 agar tidak fokus, MP pembangkang HAMPas sehHAMPAS HAMPASnya hinggakan babi bai ternakan MCA pon tak selera nak makan.........pthui pthui pthuiiiii

Anonymous said...

cik siti tentu hangin dgn anon ataih ni ...... hi hi hi ha ha ha hu hu hu.........

Mohammad Azren said...

LGE mendakwa mempunyai bukti bertulis, surat dari kerajaan negeri memohon bantuan kewangan untuk bayar gaji kakitangannya. Sabah dan Sarawak yg dikatan negeri Miskin pun tak ada menulis surat mohon bantuan. Lobai memang kaki TEMBERANG. Tak caya ! Tanya Nik Abodoh. Hehehekikikihahahakahkahkah

Mohammad Azren said...

Benar tu sahabat , Otak Lobai kurang OKSIGEN.Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

dulu najib ckp yg sama lobai sonyap setuju sengeh2.

bila lge ckp yg sama melompat beruk pula lobai.

adakah sebb lobai dh makan duit utk bayar gaji so nipu kt tk mampu bayar gaji atau nk bodek duit lbh dpd najib.

mcm ada penipuan sekongkol antara najib dn lobai. sekrng dh terdedah. samada lobai bohong atau najib yg tipu. samalah dua puak tu.

Anonymous said...

dulu2 bila budak kocek buli budak besau, orang akan tak "hok eleh budak kocek jer pun". tak per ada tindak balas berlebih2an.

kini bila udak kocek jadi 'abang besar' dan suka membuli, waima sesiapa pun akan bertindak balas. tunggu masa saja.

Anonymous said...

Berhutang adalah "hak" golongan miskin dan ia adalah normal. Yang tak normal adalah federal yang enggan membayar royalti hinggakan menyusahkan negeri penerima.

Anonymous said...

Alasan LGE menolak cadangan blok pantai timur yang hendak meneruskan projek ECRL adalah sama dengan alasan pengkritik yang menolak cadangan mengujudkan kereta nasional 3. Harap kerajaan baru akan terima alasan penolakan tersebut dengan hati terbuka.

Anonymous said...

klnatan teruskn lah ecrl tu tp jgn sampai kelantan semua jd Tanah Merah (wilayah china).

sebb lobai2 tu bkn blh diharap sgt bab duit ni.

Anonymous said...

October 24, 2018 at 12:32 PM

Jangan buat tak perasan, bahawasanya pantai Barat telah lama jadi wilayah Merah yakni tiada bandar hijau,biru atau kuning di pantai Barat dan yang ada hanyalah bandar2 Merah.

Anonymous said...

Ph dengan umno sama jer standard. Kaki belit dan kaki putar. Dajjal memang memusuhi islam sejak azali. Guan en tak berani pulak dedahkan dokumen tak bayar gaji. Mesti yang tak dapat gaji dah kecoh mcm pemandu teksi yg buat kecoh kat mamakk pm. Kaki tangan yang tak dapat gaji kat kelantan boleh buat piket jika tak dapat gaji.

Tulah puak ph, cakap mereka bodoh marah, cakap mereka stupid senyum suka.

Anonymous said...

dokumen sulit kerajaan.. sah lobai tktau mntadbir

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails