Thursday, January 18, 2018

Tuntut Royalti Petroleum.. -Nazri Deraman




PERJUANGAN menuntut royalti petroleum yang gagal dilunas Petronas sehingga sekarang turut mendapat dokongan ramai anak Kelantan di perantau.
Presiden Pertubuhan Royalti Kelantan Nazri Deraman berkata, setiap kali program menuntut royalti dianjurkan di luar Kelantan ramai anak perantau hadir.
“Saya melahirkan rasa syukur memandangkan program R di luar Kelantan disertai ramai anak perantau di mana mereka turut bangkit menuntut hak royalti,” katanya di Kota Bharu.
Sabtu lalu ramai anak Kelantan di Kuala Lumpur hadir pada kempen menuntut hak royalti yang diadakan di Ampang, Selangor.
Program berkenaan diadakan sempena pelancaran program Bangkit Pertahan. – HARAKAHDAILY 16/1/2018


Lihat sebelum ini..
Siri Politik Islam Masakini..
Hasil carian imej untuk undi siapa

3 comments:

Anonymous said...

Bkn nak ckp sombong tapi aku memang tk suka org kelantan,bodoh sombong,sembang mcm beruk,dtg negeri org tapi perangai mcm beruk makyeh,kenapa tk kerja kt negeri sendiri? Kata membangun bersama islam

Anonymous said...

Anon 5:25 pm bodoh bertingkat perasaan dirinya 'suci' sambil memaki hamun dan memfitnah orang Kelantan.

Anon rasis, pekak, bodoh dan dungu dan tudak bermoral ini bodoh tentang Malaysia yang terbentuk dari persekutuan negeri-negeri termasuklah Kelantan.

Oleh sebab orang Kelantan adalah rakyat Malaysia maka orang Kelantan berhak bebas bergerak dan berkerja dalam Malaysia.

Anon rasis sepatutnya berpindah ke negeri selatan di Amerika Syarikat supaya anon rasis ini ditindas kaw kaw oleh kaum kulit putih yang bencikan kulit berwarna.

Anonymous said...

Pembetulan:

Anon 5:25 pm rasis , pekak, bodoh , dunggu dan tidak bermoral ini bodoh tentang Malaysia yang terbentuk dari persekutuan negeri-negeri termasuklah Kelantan. Ini bererti rakyat Kelantan juga dilayan sama mengikut Perlembagaan Persekutuan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails