Sunday, January 14, 2018

Seks Bintang Porno-Trump: Bayar AS$130,000 Untuk Rahsiakan.


Stephanie Clifford dilaporkan dibayar AS$130,000 (RM516,130) untuk merahsiakan skandal hubungan seksnya dengan Presiden Donald Trump. – Gambar WikiMedia, 13 Januari, 2018.r

PEGUAM peribadi Presiden Amerika Syarikat (AS) Donald Trump membayar seorang bekas pelakon porno sebanyak AS$130,000 (RM516,130) sebelum pilihan raya 2016 bagi memastikan skandal hubungan seksnya dengan Trump tidak diketahui umum, lapor The Wall Street Journal (WSJ) semalam. 

Seorang pegawai di Rumah Putih menafikan laporan terbabit di mana Stephanie Clifford berkata dia bertemu Trump di sebuah acara golf selebriti pada 2006, iaitu setahun selepas Trump mengahwini isterinya, Melania. 

WSJ melaporkan Clifford yang menggunakan nama glamornya Stormy Daniels berkata, beberapa pertemuan berlaku selepas itu. Michael Cohen yang lama berkhidmat sebagai peguam telah membayar Clifford pada Okotber 2016 - sebulan sebelum pilihan raya - di bawah perjanjian termasuk perjanjian tertutup, lapor akhbar itu. 

"Ini laporan lama yang dikitar semula, diterbitkan dan telah disangkal sebelum pilihan raya," pegawai di Rumah Putih berkata. 

Ketika kempen presiden berjalan, muncul sebuah rakaman video memaparkan Trump dengan bangganya berkata dia boleh meraba wanita sesuka hati. Trump menafikan semua dakwaan itu sebagai pembohongan serta berkata komen yang dirakam itu palsu. 

Namun, bekas pengacara "Access Hollywood", Billy Bush berkata dia dan tujuh orang lain menjadi saksi kepada kenyataan lucah Trump itu. – AFP

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Begitulah yang akan terjadi bila berkiblat kepada politik AS. Pemimpin umat Islam buang politik Islam, termasuk Malaysia, walaupun sudah ada parti Islam. 

Jangan lupa undilah PAS dalam PRU 14 ini, selamat dunia akhirat!

Siapa  pengampu PM?
Hasil carian imej untuk gambar lim guan eng najib
Hasil carian imej untuk gambar lim guan eng najib
Hasil carian imej untuk gambar lim guan eng najib


Lihat sebelum ini..
Hasil carian imej untuk undi siapa

26 comments:

Anonymous said...

"....walaupun sudah ada parti Islam."..... amat songsang statement ini.

Tunjukkan fakta yang Islam menyokong konsep parti...

Islam tak pernah menuntut umatnya berpuak2 dan mengutamakan parti. Setiap manusia yang yg mengaku keesaan Allah dan Nabi Muhammad itu pesuruhNya..adalah saudara seIslam...tak kira puak mana, kulit apa, tak perlu juga register atau tak.

Konsep Islam itu lebih besar dan menyeluruh dari konsep kepartian. Tak usah buat fitnah yang yang Islam itu parti dan parti itu Islam.

Mohd Amin Abdul Rahim said...

tang mana hadis atau Quran sebut undi pas ni selamat dunia dan akhirat???

tuhan ada bisik kat sudara kee?
haram kalau campur halal jadi halal ke jadi haram??? benda yang mungkar baik si islam atau kapir kena berkecuali atau bantah???
kalau dia tak undi bantah jadi Islam atau kapir masa berkecuali???

Anonymous said...

Insaflah ibenu hasyim, dh tua tapi nafsu kuda!

Anonymous said...

Kesian sungguh si jahil 3 komen di atas.
Dah jahil sombong pulak!

Sila buka Al-Quran, cari tafsir 'Hizbullah' dan 'hizbusyaitan' 'parti Allah' 'parti Syaitan'. Siapa dia?
Buka lagi Qurqan, lihat tafsir 'agama yang diredhai Allah'. dan 'selamat dunia akhirat'.

Itu ayat-ayat lumrah yang dibaca. Cari sendiri tak perlu sebut surah dan ayat berapa? kalau kamu sering baca Quran. Kalau kamu tak pernah baca Quran pegi mampos la.

Nanti ada yang komen, kenapa dakwah kasar sangat? Tengok orang, baca Qurqn surah mengisahkan Abu Lahab. Celakalah Abu Lahab, mungkin perangai seperti kamu 3 komen di atas. Celakalah!

Anonymous said...



Trump ini kawan baik Najib.

Najib kawan baik Hadi.

Hadi kawan baik Najib yang kawan baik Trump.

Pilih lah antara pemimpin yang baik dan yang benar kerana kamu akan di minta mendatangkan (panggil lah) pemimpin kamu itu semasa kamu di tanya siapa kah pemimpin yang kamu pilih ?

Mula-Mula datangkan Hadi. Hadi pulak kena datangkan Najib sebab Hadi pun kena tanya soalan yang sama.

Najib pun tunjuk Trump sebagai pemimpin yang dia pilih ...

Trump pun datang dengan berpeluk tubuh dan muka dia yang sinis.

Habis kenapa kamu tak sedar dan masih pilih Najib terus kekal sebagai PM ?

Puaka Rimba said...

Sahabat. Puaka Rimba ingin bertanya. ALLAH ADA PARTI JUGA KE?.Atau KAMU cuba memutarbelit dan memanipulasikan alquran demi memenuhi nafsu kamu. Macam gampang guna nama Allah untuk menunjukkan diri tu suci KUNUN!. Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

Rupa nya orang PAS berhujah dengan sesama Islam guna pendekatan Abu Lahab yang di laknat Allah.

Sila buktikan yang Rasullullah saw berkasar dengan Abu Lahab ?

Agama Islam bukan parti. Period.

Jangan sesekali tafsirkan PAS atau AMANAH sebagai 'Hizbullah' yang menurut Quran. Nanti berbalik pada isu yang sama iaitu ulama yang tak masuk PAS pun boleh di kira kafir.

Wallahualam.

Anonymous said...


Pelacur dapat dedak.. tak heran.

Pemimpin dapat dedak.. Apa lagi pemimpin berjuang atas nama Islam.. jenis apa kah manusia ini ?

Anonymous said...

Masih bengong lagi, tak paham.

Komen'Pemimpin dapat dedak.. Apa lagi pemimpin berjuang atas nama Islam.. jenis apa kah manusia ini ?' January 14, 2018 at 7:30 AM

Buktikan.

Masih 10 X bengong.

Puaka Rimba said...

Akhir kalam , kata putus yg diambil ialah, ketiga~tiga individu yg disebutkan diatas adalah tergolong dalam kategori" HARAM JADAH, BANGANG dan KEPALA BAPAK ".Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

Hubungan diplomatik atau hubungan politik tak sama dengan hubungan kawan baik. Najib kawan baik Hadi bukan sekadar diplomatik tapi kawan baik yang main golf sekali.

Gambar LGE dengan Najib yang di siarkan ialah hubungan PM dengan KM bukan kawan baik. Hadi pun bergambar dengan Najib. Najib pun bergambar dengan Anwar Ibrahim.

Kata Mat Sabu kena di ambil dari sudut yang sebenarnya. Orang yang makan babi tak makan dedak/rasuah. Jadi apa guna makan ayam kalau keba duit rakyat ?

Maksud ayat yang telah di putar belit itu ialah kita makan bersama dengan orang yang makan babi. Hadi dulu pun pernah makan dengan orang yang makan babi.

Lagi pun LGE tak makan babi. Sebab muka LGE lebih ceria dari muka Haji-Haji dalam parti suci.

Mohon maaf ya...

Anonymous said...

Siapa makan cili .. dia lah yang terasa pedasnya.

Selagi orang PAS tak saman Husam selagi itu lah ada betul nya dedak RM 90 juta.

UpinIpin said...

Betul..Betul..Betul...

Anonymous said...

Tang mana hadis atay Quran sebut undi Pakatan Penyamun yanf terdiri dari parti liberal pimpinan parti kafir harbi DA-Pig yang telah menentang dan menghina ajaran Islam boleh masuk syurga? Masuk neraka bolehlah.

Parti Islam PAS telah menjadikan Al-Quran dan Sunnah sebagai perlembagaan PAS dan PAS berusaha menjadikan Islam sebagai cara hidup umat Islam di negara kita dan menentang kemungkaran dan kesesatan. Maja sokong PAS dapat pahala.

Sokong LGE yang sokong pesta arak dkl dan menentang dan menghina agama Islam dapat apa?

Anonymous said...

Insaflah macai bodoh bertingkat ternakan LGE yang mempertaruhkan kuda tua MahaFiraun tongkang untuk PRU14. Kuda tua berjalan pun tak larat.

Anonymous said...

Macai kafir ternakan parti kafir harbi DA-Pig menulis komen bodoh bertingkat seolah-olah baru lepas minum air ketum.

Muka kafir harbi mana ada ceria. Mulut tersenyum hati bergolak dan jiwa kosong. Dan sekarang kaki sifu banglo terlajak diskaun sekalu terketar-ketar sejak masuk mahkamah kerana pelbagai kes rasuah. Baru perintah satu negeri sudah jadi penyamun.

Kita semua tidak percaya pada komen tak masuk akal yang ditulis oleh macai-macai upahan DA-Pig.

Rekod pemimpin parti Islam PAS adalah bersih dari rasuah. Jika macai DA-Pig menuduh pemimpin PAS rasuah, macai dan pemimpin DA-Pig adalah kepala bapak penyamun dan pendusta.

Anonymous said...

Woi barua bodoh bertingkat 7:23 am ternakan parti kafir harbi DA-Pig , Allah melaknat Pakatan parti liberal pimpinan parti kafir harbi DA-Pig kerana mereka telah menghina dan menentang ajaran Islam seperti Hudud dll.

Allah bersama orang-orang yang beriman seperti jemaah Islam PAS kerana mereka berusaha menegakkan ajaran Islam dan membela hak umat Islam.

Rasulullah s.a.w. tidak berkasar dengan Abu Lahab yang menentang Islam sebab cukuplah Alkah mengutuk dan mengjina Abu Lahab dan Abu Lahab dipukul oleh orang Mekah sendiri hingga mati. Itulah pembalasan untuk musuh Islam.

Dan Abu Jahal pula telah dibunuh di waktu dia mahu menyerang Madinah.

Siapa kata Abu Lahab dan Abu Jahal mendapat layanan VIP kerana menjadi musuh ketat Islam?

Anonymous said...

Pembetulan perenggan ke-3 komen 10:47 am :

.....cukuplah Allah menghina dan mengutuk Abu Lahab...

Anonymous said...

Dua ekor macai haram jadah. bangang dan kepala bapak pendusta ternakan parti kafir harbi DA-Pig haram jadah , bangang dan kepala bapak rasuah adalah penjaja fitnah tahap 4 kerana mereka mengidap penyakit compulsive liar @ habitual born liar @ munafik.

Dua ekor munafik ini telah membuat pelbagai dakwaan karut tanpa bukti untuk memfitnah ulama Islam dan parti Islam PAS.

Dakwaan tanpa bukti adalah fitnah.

Anonymous said...

Wahai pelacur 7:30am simpanan sifu banglo terlajak diskaun,

Mana bukti ? Dakwaan tanpa bukti adalah fitnah.

Fitnah adalah amalan Pakatan Penyamun pimpinan parti kafir harbi DA-Pig. Semakin hampir PRU14, semakin dahsyat puak munafik dan kafir harbi memfitnah parti Islam pimpinan ulama Islam.

Pakatan Penyamun can go to hell with kafir harbi.

Anonymous said...

Macai-macai bodoh bertingkat ternakan sikafir harbi LGE, simpanlaj sedikit kebodohan. Jangan dedahkan semua kebodohan kamu.

Kamu yang menuduh atau mendakwa bertanggung jawab menunjukkan bukti untuk menyokong dakwaan kamu terhadap parti Islam. Ini dinamakan burden of proof.

Selama ini macai-macai bangsat seperti kamu telah gagal menunjukkan sebarang bukti maka kamu adalah macai penjaja fitnah tahap iblis.

Anonymous said...

Tunjukkan mana perkataan yang Allah laknat DAP ? Kalau macam itu, Allah pun ada laknat Ulama akhir zaman kerana menjual agama.

Kena bunuh dengan kena laknat tak sama. Apa lagi di bunuh semasa perang bukan di bunuh ketika Abu Lahab tidur.

Yang boleh melaknat manusia Tuhan kerana manusia itu adalah kejadian Tuhan

Bagi orang PAS, hanya PAS menegak Islam tapi bagi Allah tidak atau belum tentu. Kamu cakap kamu beriman pada hal kamu belum lagi beriman.

Allah tidak hina atau mengutuk Abu Lahab tapi Allah melaknat Abu Lahab. Ok?

Kenapa Abu Lahab dan Abu Jahal tidak dapat layanan VVIP?. Sebab kerja dia orang menghasut supaya orang Arab benci pada Muhammad saw. Dia bermuka-muka dan tak berani berhadapan dengan Baginda.

Sebalik nya Saidina Umar as berani berhadapan dengan Nabi saw.

Minta maaf ya.

Anonymous said...

Amanat di buat kerana kezaliman Mahathir padahal Mahathir jadi PM pada bulan Julai 1981.

Pemimpin PAS kena bayar ganti rugi kalah saman.

Hadi terang-terang cakap Kabinet mesti lah orang Islam. Kemudian tuduh wartawan putar-belit.

PAS menipu kerana mengemukakan nama pemimpin untuk jawatan MB sedangkan jawatan tersebut untuk kuota PKR.

PAS tukar dari hudud jadi RUU.

PAS buat perjanjian dengan PPBM tetapi di batalkan kerana ulama Hadi bantah.

Apa nak jadi dengan PAS.

Anonymous said...

Zaman dulu pun kalau kena fitnah orang yang kena fitnah lah yang mengadu dan tuntut keadilan.

Undang-undang ada untuk mempertahankan seseorang dari fitnah.

Sebab itu PAS mesti saman Husam sebagai jalan membukti Husam yang fitnah.

Jika tidak jangan jadi pemimpin Islam kerana kamu tak layak dengan membiarkan orang buat FITNAH pada kamu.

Anonymous said...

Tuan Ibrahim ada menulis buku bertajuk 'Senyum'... Jadi senyum lah.

Setakat ini belum pernah tenguk ada pemimpin DAP yang gemuk buncit macam ....

Abam aje yang badan besar tapi bila senyum, senyum nya manis. Yang gemuk lain senyum nya senyum sumbing kuat makan kari kambing.

Masuk mahkamah belum tentu lagi salah tak salah. Tunggu keputusan Hakim dan jangan dahulu dari mahkamah. Nanti kena jumpa LGE minta maaf. Jadi kerja kena cari LGE.

Rekod dunia memang lah PAS bersih sebab yang haram dah jadi halal.

Anonymous said...



Bagus lah kalau pemimpin parti suci tidak makan rasuah atau dedak. Hanya Allah Maha Mengetahui.

Bagaimanapun Pemimpin yang berjuang untuk Islam tak semestinya PAS .. tetapi sejak kebelakangan ini ciri-ciri dan tanda-tanda tu ada.. wallahualam.

Sebab pelacur tu dapat duit hasil kerja dia sendiri..

Rasuah dan dedak .. Sebab kena beli untuk dapatkan sokongan. Maknanya dedak dulu ... kerja kemudian.

Nak bukti kerja yang di beri dedak atau upah dulu memang lah susah.. kita hanya berpandu pada pendirian dan kata-kata pemimpin tersebut.

Maaf ya...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails