Thursday, January 18, 2018

Ciptaan Terbaru! Seluar Dalam Kalis Rogol!, Nak Cuba?



Remaja cipta seluar dalam kalis rogol (Gambar)


13 comments:

ted manoff said...

Wow3x....mesti mustafa ali suka..👙👙💄💋

Anonymous said...

Orang nombor 2 PH kena beli spender ni sebab ketua PH la ni pernah tahun 1998 dulu fitnah timbalan dia masalah moral. Mike Seflie pun kena beli. Mana tau dilain hari dia fitnah abang mike pulak.

Anonymous said...

Suruh Mike Selfie beli. Moga2 tidak ketegangan urat

Anonymous said...

Sifu banglo terlajak diskaun benci seluar kalis rogol sebab seluar ini mencegah rogol maka ia tidak sesuai dengan liberalisme yang diperjuangkan oleh sifu dan khadam liberalnya.

Sifu mahu lebih banyak maksiat !

Anonymous said...

Pejuang-pejuang liberal yang terdiri dari NGO dan parti politik liberal dan parti kafir harbi menentang seluar dalam kalis rogol kerana seluar ini tidak sesuai dengan liberalisme yang memberikan kebebasan melakukan kemungkaran, kesesatan dan murtad.

Maka kita tidak merasa hairan melihat puak liberal pimpinan kafir harbi ini menentang dan menghina ajaran Islam , ulama Islam dan parti Islam, mufti, fatwa dll. Puak sesat dan menyesatkan ini juga menafikan hak umat Islam untuk mengamalkan ajaran Islam.

Anonymous said...

Sifu pejuang pesta arak sudah pasti melarang pengikutnya dari memakai seluar dalam kalis rogol kerana peserta-peserta pesta arak sukar nak rogol perempuan mabuk.

Anonymous said...

Pas..for all

Anonymous said...

Pendokong Hudud Hadi dan RUU PAS juga tidak bersetuju pengunaan seluar dalam tersebut.

Jika di pakai, ada kemungkinan apabila berlaku kejadian rogol, perempuan yang di rogol di kata kan bersalah kerana hanya perempuan tersebut yang boleh membukanya.

Tidak ada nas atau hukum yang membolehkan seluar tersebut di pakai.

Paling penting ialah perjuangan PAS menegak hudud sudah tidak bererti kerana dengan seluar dalam tersebut kes zina dan rogol tidak akan ada lagi.

Anonymous said...


Test dulu.

Buat ujian keberkesanan di Kelantan dan wajib kan pada wanita Muslimat .

Anonymous said...


JIKA BERKESAN.




LETAK LOGO PAS DI DEPAN DAN BELAKANG SELUAR DALAM TERSEBUT

Anonymous said...

Macai-macai kafir seperti macai dedak roket 6:45 pm menyamar sebagai orang Islam untuk menentang, menghina dan memfitnah ajaran Islam seperti Hudud, ulama Islam dan parti Islam.

Macai-macai kafir ini tidak takut untuk menghina agama Islam dan menyebarkan fitnah untuk memecah-belahkan umat Islam dan menipu umat Islam menyokong pemimpin kafir harbi dan munafik liberal yang memusuhi dan menghina Islam.

Anonymous said...

Pas..parti Islam tulen

Anonymous said...

Pas..Islam diutamakan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails