Wednesday, January 03, 2018

Inspektor Polis 'Pelatih Terbaik' Rogol Guru Di Parkir IPD.


Inspektor Pancut Air Mani Usai Rogol Guru Di Parkir IPD

TRAGIS… Seorang guru wanita berdepan pengalaman hitam apabila diperkosa oleh seorang pegawai polis berpangkat Inspektor dalam kejadian awal pagi Selasa, 5 Disember lalu.

Dalam kejadian kira-kira pukul 2.10 pagi, mangsa dirogol di dalam kereta milik pegawai berkenaan ketika berada di kawasan parkir Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kulim, Kedah.
Sebelum kejadian, mangsa mulanya telah dihubungi oleh pegawai polis tersebut yang mengajaknya untuk berjumpa bagi berbincang mengenai satu laporan polis yang dibuat wanita itu dua hari sebelumnya.
Mangsa kemudian tiba di IPD Kulim kira-kira jam 6 petang dan tanpa semena-mena, dia terus diajak ke pasar raya besar Giant di Perai, Pulau Pinang oleh inspektor tersebut.
Selesai beli belah, suspek mengajak pula mangsa menemaninya memancing di sekitar kawasan Perai dan tidak lama selepas itu, mangsa diajak ke sebuah pusat karaoke di Seberang Jaya.
Mangsa pada mulanya menolak ajakan itu tetapi akhirnya bersetuju setelah suspek berjaya memujuk supaya hanya menemaninya untuk sebentar sahaja sebelum balik ke rumah.
Difahamkan, mangsa telah cuba dipeluk dan dicium tangan oleh suspek ketika berada di pusat karaoke tersebut kira-kira jam 12 tengah malam.
Mangsa yang agak berang dengan tindakan pencabulan seksual oleh suspek hanya mampu menolak permintaan lelaki itu dan cuba mengendahkannya.
Suspek kemudian menghantar mangsa pulang ke IPD Kulim kira-kira jam 2 pagi dan ketika itulah Inspektor terbabit mula menunjukkan sisi sebenarnya.
Belum sempat guru itu keluar dari kereta, pegawai terbabit dengan rakus mencium mulut mangsa sambil cuba melafazkan perasaan sayangnya terhadap wanita tersebut.
Mangsa yanng cuba lawan namun ia ternyata tidak termampu menghalang kudrat gagah lelaki berkenaan malah hanya disuruh berdiam diri untuk menikmati aksi jimak itu.
Suspek kemudian menyelak tudung dan baju mangsa sebelum memasukkan batang zakarnya ke dalam lubang kemaluan mangsa untuk dihenjut alat kemaluannya beberapa kali.
Selesai memuaskan nafsu seks dengan memancutkan air maninya ke perut mangsa, pegawai itu meminta wanita tersebut mengenakan balik pakaian dan diminta pulang ke rumah.
Bagaimanapun mangsa yang amat trauma dengan pengalaman kejadian serangan seksual yang tidak terduga itu difahamkan telah membuat laporan polis di IPD Kulim.
Difahamkan, pegawai polis terbabit pernah dianugerahkan Pelatih Terbaik Latihan Luar ketika mengikuti Kursus Asas Latihan Polis pada 2016. – MYNEWSHUB.CC
Lihat sebelum ini..

15 comments:

Anonymous said...

Teruskan usaha murni Pak ibnu ,semoga blog Pak ibnu menjadi lebih masyur

Anonymous said...

Sesetengah ayat dalam tulisan Ibnu Hasyim ni macam cerita lucah saja.Bertaubatlah Ibnu Hasyim sebelum malaikat maut menjemput nyawamu.

Anonymous said...

Pak Ibnu anda layak untuk jadi penulis novel dan cerpen lucah dan ia perlu diselitkan dengan gambar bogel dan seksi.Cerita lucah cukup digemari sekarang terutama jenerasi muda yang belum dapat tarbiah dari ulama dan pemimpin PAS. Nampaknya ini adalah satu azam tahun baru anda.

Anonymous said...

Ustaz tak tegur kedengan pemberitaan begini?

Anonymous said...

Cara penceritaan bukan berbentuk berita. Sumbernya pun dari blog, tiada rujukan langsung. Tiada pun berita yang sama dari portal berita nasional. Tiada langsung, ianya agak pelik sebab beritanya sensasi. Boleh percaya ke berita ini?

Kata bekas wartawan, tapi nilai berita macam bukan bekas wartawan pun. Betul ke bekas wartawan, ke bekas wartawan sekolah jer?

Anonymous said...

Kah,kah, geng lobai menghadapi gangguan mental��

Anonymous said...

Macam mana rupa tuan punya blog ni ye.. nak tumpang kenal orng gila sex.

Anonymous said...

Wahai pigs dedak ternakan parti ultra kiasu roket, mengapa kamu berlagak suci (dalam taik) sedangkan towkay dedak cap roket kamu sendiri menggalakkan festival kemungkaran dan kesesatan?

Dan sekarang towkay dedak kamu sedang terketar lutut sejak keluar masuk mahkamah kerana dakwaan rasuah banglo terlajak diskaun.

Anonymous said...

Adakah barua-barua dedak cap roket berpura-pura lupa tentang 'tuang guru' Mike Sabun berselfie dada dengan amoi? Bagaimana sepasang kekasih gelap dalam roket yang minum arak, menari dan .... ?

Mengapa barua-barua dedak cap roket tidak menulis komen mengutuk mereka? Oh pemimpin-pemimpin roket dianggap suci bebas melakukan kemungkaran.

Bagaimana pula anak pemimpin parti kuali yang ditangkap kerana pil kuda kuasa 10? Ini bererti pemimpin kuada 10 telah gagal mendidik keluarganya sendiri. Maka dia juga adalah pemimpin yang gagal.

Mengapa barua dedak cap roket berdiam diri membisu seribu bahasa?

Woi cerminlah diri sendiri sebelum mengutuk orang lain. Mata macai buta gajah depan mata pun tak nampak.

Anonymous said...

anak arwah tok guru nik aziz pernah ISA... cam mana lak...cari lah fakta lain... pakai baju tuhan cina boleh ker... mcam2 lagi lah... malas aku nak komen WALAUN 2x3=5..

Anonymous said...

ISA adalah akta zalim dan kejam digunakan oleh pemimpin yang memerintah untuk menahan seseorang tanpa perbicaraan di mahkamah.

ISA jelas menunjukkan pihak berkuasa tidak mempunyai bukti untuk mendakwa mangsa ISA di mahkamah.

Ini bererti mangsa ISA tidak mendapat keadilan di mahkamah!

Barua dedak 8:32am ternakan parti kafir harbi menyokong ISA sebab barua ini tidak bermoral. Sikapnya mencerminkan sikap sebenar parti kafir harbi roket.

Anonymous said...

Woi barua roket 8:32am, cuba bayangkan kamu ditahan tanpa perbicaraan di bawah ISA, mungkin kamu ketawa tergolek-golek gembira. Kamu pesakit mental.

Anonymous said...

Kalau guna logik barua dedak roket 8:32 am, bagaimana pula barua dedak yang memakai pakaian Barat dan berlagak seperti orang Barat.. Lebih mat saleh dari ma sendiri?

Anonymous said...

Pembetulan:

Lebih mat saleh dari mat saleh sendiri?

Anonymous said...

HARAPKAN PAGAR, PAGAR MAKAN ........

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails