Sunday, December 31, 2017

Bandingkan Rumah-Rumah Ini Dengan Rumah Rakyat!

Foto Mohamad Nazri Abdul Kadir.
Foto Mohamad Nazri Abdul Kadir.




Lihat di bawah ini, rumah siapa pula?

12 comments:

Anonymous said...

Alahai Ibnu Hasyim sekiranya engko orang kaya,rumah engkopun pasti macam istana.Tetapi memandangkan engko miskin dan suka berdengki maka terima saja rumah buruk engko tu.Mungkin engko layak tinggal dirumah setinggan.

Anonymous said...

Wow banglo terlajak murah puak2 PKR dan Bersatu........... Cayalah Mmg depa berjuang utk rakyat..... Yg bodohnya puak2 macai PAN!

Anonymous said...

Ibnu Hasyim tak pandai cari duit sebabtu rumah tak cantik,ada duit kasi enjoi dan makan besar saja.Mana ada simpan,semua duit kasi habis.Sekarang bila miskin dan rumah buruk nak salahkan orang.

Anonymous said...

Tak termasuk dalam senarai penerima dedak rasmi. Ni cuba2lah dapat perhatian Ku Nan yang rumahnya pun macam rumah setinggan juga.

Anonymous said...

Minta duit dengan Panglima Bugis lah Pak Lebai Hasim pasti dapat punya,ketua kamu bukan main mesra dengan Panglima Bugis ni.Jadi jangan bersedih tengok rumah orang macam istana kerana kamu juga pasti dapat merasa asalkan sanggup ke Putera Jaya.

Anonymous said...

Gambar kete2 mewah lebai2 x nak siar ke pakcik?.

Anonymous said...

BANGLO TERLAJAK DISKAUN ABUYA PENANG JANGAN LUPA PULAK

Kluangman said...

Jaga rumah masing²..cukupkan bekalan dengan Al-Mulk.

Anonymous said...

Tak payah jaga rumah masing2. Depa ni rumah dijaga oleh pak guard dan juga barua2. Tengok saja komen barua2 yg tetap pertahankan pemimpin depa walaupun depa tahu pemimpin depa songlap duit rakyat beli banglo terlajak murah spt di atas! Barua tetap Barua walaupun pemimpin depa dok songlap duit rakyat. Dapat dedak la tew !

Kuman said...

Walaun nok dapat Rmh selesa mcmna ada duit tambah Bini Dan beli kenderaan mewah sampai 4, 5 biji seorang. Berlagak puak serban ni lupa dunia

Anonymous said...

Kuman, tolong buktikan. Jangan tuduh melulu.
Komen tahap longkang.

Anonymous said...

Rakyat hidup menderita di waktu pemimpin parti liberal dan kafir hidup mewah. Sebab itulah pemimpin liberal dan kafir harbi tidak memahami masalah rakyat.

Marilah kita semua sokong dan undi ulama Islam dan parti Islam yang memahami masalah dan penderitaan rakyat. Hanya Islam penyelesaian masalah manusia.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails