Friday, January 05, 2018

Di Tk.Kumbar PP: Azan Diminta Perlahan &Kubur Islam Dicantikkan..


AIDCNews -03/01/18 – Surau diminta memperlahankan suara azan dan sebuah perkuburan Islam telah di’bersih’kan kerana menganggu pemandangan, kedua-duanya berlaku di Teluk Kumbar, Pulau Pinang dedah Azmi Saad.
“Jika semalam kita dedahkan tentang satu kawasan kubur yang dulunya sangat semak dan telah dibersihkan..akan tetapi telah menimbulkan ketidakpuasan hati seorang penduduk HARBI di situ di mana beliau meminta ditanam semula pokok supaya pemandangan beliau tidak terlihat akan kawasan kubur di belakang rumah beliau..
“Ini pulak ada satu lagi kisah di Teluk Kumbar juga.. Tapi kali ini di sebuah surau (Surau Furqan) di mana ada seorang wanita “HARBI” telah berjumpa dengan jemaah Surau dan meminta mereka “MEMPERLAHANKAN SPEAKER AZAN” kerana menganggu dia dan keluarganya hendak tidur…
“Perkara ini telah diceritakan sendiri oleh AJK surau itu semalam dan mereka tidak melayan kehendak wanita HARBI tu walaupun beliau datang sekali lagi untuk berjumpa dengan mereka..,” dedah Azmi Saad dalam Facebook.
Tambahnya, isu desakan memperlahankan azan itu bukan perkara baharu kerana ia pernah berlaku di sebuah masjid di Tanjung Bunga.
“Sebenarnya, puak ni jika diberi betis…bukan hanya paha yang mereka kehendakkan ..akan tetapi seluruh badan mereka ini (nak) tawan…,”katanya lagi.
Lihat sebelum ini..
Hasil carian imej untuk undi siapa

21 comments:

Anonymous said...

Memperlahankan azan dan membersihkan kubur umat Islam kerana menyakitkan hati, mata dan telinga kafir harbi adalah pencapaian parti kafir harbi dan sekutu parti liberal yang amat dibanggakan oleh syaitan dan iblis.

Selepas ini apa pula? Menghapuskan azan dan kubur umat Islam?

Sesungguhnya puak kafir harbi adalah buta, pekak dan dunggu.

Inilah akibat memberi kerakyatan kepada pendatang bodoh sombong yang tidak tahu berterima kasih kepada kebaikan umat Islam.

Anonymous said...

Apalah sangat bahalol penyokong PAS ni,kan kamu ada pemimpin di sana. Kenapa pemimpin kamu tak bagi terbiah kepada mereka ,mungkin kamu takut penampar buaya dari mereka atau kontol dan telur dah kecut.

Anonymous said...

Pas+Ikatan+Gagasan Sejahtera=PIGS???

Anonymous said...

Pas+Ikatan+Gagasan Sejahtera=PIGS???

Anonymous said...

Umum mengetahui PAS mempunyai pemimpin dan penyokongnya sangat bijak dan berani,mereka adalah rakyat Malaysia terbaik pada abad ini. Siasatan mendapati cukup mengejutkan,mereka jadi begini kerana telah makan nasi kangkang jenama Bulan keluaran Datin Mah enterprise dari Putera Jaya.Kepada penyokong PAS yang belum mencubanya,sila dapatkan sekarang.

mahligai seni said...

Hal ini menunjukkan "dakwah" tidak sampai kepada orang bukan Islam. Maka yang salahnya ialah kita - penganut Islam. Kita kurang berdawah, sebaliknya sangat gemar mencari permusuhan dengan orang bukan Islam. Jalan yang paling baik ialah berdakwah, antaranya dengan memperlihatkan adab Islam kepada orang bukan Islam. Masalahnya adakah adab kita sudah cantik dan dapat memikat perhatian orang bukan Islam? Tidak... Adab kita semakin haru semakin teruk. Maka itu, sukar untuk kita mengajak orang bukan Islam memahami Islam. Saya harap ulasan saya ini difahami. Saya tidak memaki hamun dan tidak mencarut. Saya berhujah dengan rasional. Kalau masih ada yang membalas ulasan saya ini dengan kasar, maka itu satu lagi bukti bahawa kita sememangnya tidak memahami roh suatu perbincangan. Sekian...

Anonymous said...

Anjing pakai serban yg menyalak sana menyalak sini kafikan sana harbikan sini. Inilah nilai islam yg dibawa olej agamawan akhir zaman. Patutnya oegilah tarbiyahkan dan beri penjelasan pd mereka bukan dipolitikkan. Entah2 harbi tu mca kot. Kalu mca kirs mualaflah ya agaknya bila pas join bn nanti.

Anonymous said...

Dari kau marahkan kapur tu lebih baik kau tarbiyahkan yg islam2 meriahkan surau n masjid esp waktu subuh. Ini nak sampai 1 saf pun oayah. Asyik duk nak politikan aje semia isu tp yg septut dibuat tak buat pun. Bodoh tak bole ditegur pandai mmg bodohlah walaun2 ni.

Anonymous said...

Wah macai-macai ternakan parti ultra kiasu sibuk menyalahkan dan memaki hamun umat Islam seolah-olah puak kafir harbi yang menghina agama Islam dan umat Islam adalah sangat 'suci'. Suci apa kalau sibuk menghina agama Islam.

Wah puak kafir harbi tak pernah buat salah mrngikut pandangan bodoh bertingkat macai ternakan dedak cap roket.

Mana pemimpin-pemimpin liberal yang mendakwa diri mereka beragama Islam ? Ya mereka semua sibuk mengampu puak kafir untuk mengemis undi puak kafir
dalam PRU14 sehingga mereka sanggup membiarkan agama Islam dan umat Islam dihina oleh kafir harbi.

Dasar pengkhianat talam dua muka.

Anonymous said...

Parti kafir roket + Parti Kuali cap buaya + Parti Kencing Rakyat + Parti MahaFiraun = Pakatan Tiada Harapan

Anonymous said...

Anon 9:08 pm = pig of hell

Anonymous said...

Wah betapa hinanya macai-macai ternakan sifu kafir harbi roket seperti Anon 9:18 pm yang selalu mencipta fitnah untuk memfitnah parti Islam dan orang.

Makbapak tak pernah ajarkah kamu menjadi manusia yang baik? Kesian.

Anonymous said...

Umat Islam sentiasa bertoleransi dengan orang kafir. Kebaikan umat Islam telah disalah-anggap sebagai lemah oleh puak kafir harbi menyebabkan puak kafir harbi berani menghina agama Islam dan umat Islam.

Maka orang kafir bukanlah 'suci' dari kelemahan dan kesalahan.

Anonymous said...

Kamu macai dedak roket 9:56pm adalah anjing buruk kepala yang memakai kopiah kecil Yahudi dan menyalak sana sini menghina dan memfitnah ulama Islam dan parti Islam.

Anonymous said...

Ya walaun-walaun liberal yang menjadi khadam parti kafir harbi memang bodoh asyik menjilat sifu roket sehingga terlupa nak tarbiahkan yang Islam dll.

Anonymous said...

Maknanya masa pru13 pas pun mengemislah ya dgn kapir harbi utk menang sampai memuji2 dap dan beperlukan. Ini bukan fitnah tp faktà. Napa tiba2 pulak salakan dah berbeza sekarang ya. Teliuq duk habuan duniawi ya. Q7 porsche velfire. Mcm2 ada. Lepas pru 14 lagi byk jawtan kosong yg dimpikan menteri timbalan ahlinlembaga yg macai2 pun kadi jkk pun ok jugalah.

Anonymous said...

Cadanngan nak letak calon bukan islam betanding pru14 guna pas jadi ke. Bukan ke mereka ni kapir juga. Apa tujuan nakkan undi dari kapir juga ya lah ni. Sama pengkhianat kalau gitu

Hadi Al Keapala Taik said...

http://www.sinarharian.com.my/edisi/utara/isu-azan-ydp-pas-mohon-maaf-1.535463

LIHATLAH SENDIRI BETAPA BODOH LAGI BEBAL SEORANG YDP PAS PIS PUS PUSSY DALAM ISU AZAN DI PULAU PINANG...

Anonymous said...

Orang yang x sembahyang subuh Dan isyak Adalah bapak segala munafik..

Anonymous said...

Penjilat sifu kafir harbi adalah pendusta tahap longkang kerana cuba memutar belitkan fakta untuk memfitnah parti Islam.

Fakta : Parti Islam tidk petnah mengemis undi puak jafir harbi. Kerjasama dengan parti kafir harbi roket adalah kerana parti roket bersetuju menghormati hak agama Islam dan umat Islam. Parti Islam memutuskan kerjasama dengan parti roket apabila parti roket menghina Islam dan menindas umat Islam .

Hanya puak munafik liberal seperti barua ternakan roket 1:28am masih mengemis dedak roket dan undi kafir.

Anonymous said...

Komen yang penuh dengan maki hamun ini membuktikan barua ternakan parti ultra kiasu roket adalah tidak bermoral dan tidak boleh dipercayai.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails