Monday, January 01, 2018

Terbaru! Turki Sediakan Pantai Khas Untuk Berbogel..


BERITA, dikatakan 'menjijikkan' datang dari Turki, buat pertama kalinya di dunia secara rasmi menjadi negara majoriti Muslim (? -editor), menyediakan tempat untuk pelancong asing telanjang tanpa benang yang menempel di badan mereka.
Sebuah hotel baru di Turki akan merosakkan pelancong tetamu telanjang mereka, boleh melanda tingkah laku haiwan mereka di pantai di Turki minggu depan, kata laporan akhbar semalam (25/4).
Secara eksklusif dibuka kepada pelancong asing, hotel ini akan memudahkan para pelancong untuk telanjang di pantai yang dirancang untuk memulakan operasi pada 1 Mei di wilayah barat daya Turki berhampiran resort utama Marmaris, tindakan hotel ini dianggap sebagai revolusi kecil dalam masyarakat konservatif Turki, laporan Akhbar Turki Milliyet.
"Nudisme dibenarkan di kawasan kompleks hotel, tetapi tidak di pantai umum yang berdekatan," kata Ahmet Cosar, pengurus hotel Adaburnu-Golmar, kepada akhbar itu.
Untuk tetamu yang ingin 'bermain' di pantai tanpa benang yang menutup badan mereka, hotel akan menyediakan bas ulang-alik ke dan dari pantai telanjang swasta.
Beberapa pemerhati mengatakan keputusan untuk membuka pantai istimewa, yang berlaku semasa pemerintahan PM Islam, Recep Tayyep Erdogan dan dasarnya sentiasa berada di sisi dunia Islam, adalah keputusan yang pasti akan menimbulkan kontroversi.
Jabatan Pelancongan Turki yang 'membenarkan' pantai untuk telanjang ini, memang banyak "dihuni" oleh orang-orang sayap sekular, bukan oleh orang-orang AKP yang telah makan malam dengan Erdogan.
Sektor pelancongan adalah salah satu daripada pertukaran asing utama Turki. Kebanyakan pelancong datang dari negara-negara Barat. Pelancongan Turki juga sangat pelbagai, mulai dari pelancongan sejarah, tamadun-budaya, alam, kesihatan, masakan, ekonomi, pusat persidangan, dan lain-lain.
Uniknya, obyek-obyek pelancongan tidak berpusat di satu rantau sahaja, tetapi tersebar di seluruh penjuru Turki, seluruh angin, dan hampir semuanya menjadi destinasi pelancongan utama antarabangsa. Ini kerana setiap bandar di Turki mempunyai objek dan tema pelancongan yang berlainan.
Kerajaan Turki berjaya menjadikan sektor pelancongan negara sebagai komoditi antarabangsa yang dikehendaki dan diburu oleh warga asing. Tidak menghairankan, Turki menjadi salah satu destinasi pelancongan terbaik dan tervaforit di dunia.
 Bukan di Turki. Bukan, ini di New Zealand hanya gambar hiasan sahaja.
Dari tahun ke tahun, jumlah pelancong asing yang datang ke Turki sentiasa meningkat. Pada tahun 2005, sebagai contoh, terdapat lebih daripada 21 juta pelawat asing yang melawat Turki, dan berjaya memperoleh pertukaran asing kira-kira 16 bilion dolar. (IH/Eramuslim) 
Lihat sebelum ini..


2 comments:

Anonymous said...

Wow kalau macam ni senanglah Ibnu Hasyim dapat foto bogel percuma,caranya hanya perlu melancong ke Turki.kah...kah...kah..... Jangan lupa bawa viagra ya Ibnu Hasyim.

Anonymous said...

Ibenu ni kalau pasal bogel2 cepat je, nafsu mengalahkan kuda!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails