Friday, April 15, 2016

Peralatkan Seks Untuk Bisnes, Bonos Paramugari Berbikini..

Pramugari berbikini ini tidak ada di semua penerbangan, mereka hanya sebagai bonus pada rute tertentu.Pramugari berbikini ini tidak ada di semua penerbangan, mereka hanya sebagai bonus pada laluan tertentu.

VietnamBaru-baru ini syarikat VietJet Air membuat gempar di industri penerbangan. Syarikat milik Vietnam tersebut telah menarik perhatian ramai kerana mewajibkan pramugarinya berbikini dengan warna merah dan kuning sesuai warna syarikat.

Pramugari berbikini ini tidak ada di semua penerbangan, mereka hanya sebagai bonus pada laluan tertentu, seperti penerbangan dari bandar Ho Chi Minh ke bandar pesisir Nha Trang. Dilapor odditycentral, Jumaat (8/4/2016), kelihatan perempuan-perempuan muda itu sangat menggoda ketika berada di koridor pesawat, bahkan ada pula yang membahagikan mainan untuk anak-anak. 





Syarikat-syarikat di negara-negara seperti Thailand, Mexico dan Inggeris telah menggunakan kalendar tahunan yang memaparkan pramugari berbikini untuk mempromosikan perniagaan mereka. Tidak ada syarikat yang berani mengguna pakai pakaian minimum selama penerbangan, namun VietJet menjadi satu-satunya syarikat penerbangan yang sangat berani untuk merealisasikannya.

Di Malaysia pun tidak kurang syarikat-syarikat perniagaan yang memperalatkan seks untuk bisnes mereka, sekurang-kurangnya boleh dilihat dalam iklan termasuk makanan dan lain-lain dimedia dikuasai pemerintah seperti tv, akhbar dan sebagainya. Malaysia pun terikut-terikut dalam bisnes 'asal dapat wang tidak peduli halal-haram' lagi. Itu bukan bisness gaya Islam. (IH)

3 comments:

Anonymous said...

BERITA TERKINI

Suatu kemalangan telah berlaku apabila sebuah kapalterbang cessna yang mempunyai dua tempat duduk dan dinaiki ahli LTTE yang bernama Ramasami dan Waydamurthi telah jatuh terhempas di kawasan perkuburan. Kejadian ini berlaku selepas mereka menghina dan menfitnah seorang pendakwah Islam yang terkenal.

Kerja-kerja menyelamat sedang dijalankan oleh pengganas-pengganas dari kumpulan pengganas Tamil LTTE dan setakat ini LTTE telah menemui 2000 mayat. Bilangan mayat dijangka meningkat kerana kerja-kerja mengali masih diteruskan !

Anonymous said...

Amaran:

Berita 5:27 PM di atas adalah berita rekaan dalam bentuk satira (satire) yang tidak berkaitan dengan yang telah mati dan yang masih hidup. Berita satira ditulis kerana hati terasa teramat sakit mengenangkan pemimpin kafir yang bersifat rasis dan tidak bermoral menghina dan menfitnah ulama Islam yang terkenal.

Anonymous said...

Wow bagus Ibnu Hasyim keluarkan lagi banyak foto bogel.Konek aku terasa keras dan panas sekarang ni.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails