Tuesday, April 12, 2016

Rakyat Mesti Tolak Dan Halau Extremist Agama Macam Dia! -Guan Eng.


Dr zakir naik dituduh extremist pulak oleh tokong
Like
Comment
Comments
Faisal Abdul Raman Ini tweet palsu...sahabat
LikeReply1 hr
Mohamad Fadhli Allahu akbar, ado lagi hok post barang fitnah ni.
Macam mana pejuang islam ni.
Malu ambo nok ngepeng PAS ko oghe lain lepas ni.

LikeReply49 mins
Kelab Hijrah
Write a comment...
Ramasamy takut kepada kebenaran yang disampaikan Dr zakir naik.
Sama macam dap takut kepada kebenaran yang dibawa pas

11 comments:

Anoynimous said...

Kenapa orang suka bertopengkan agama untuk menghebahkan berita palsu?

Anonymous said...

Mcmna ni, mana satu yg betul dam mana satu yg fitnah?

Anonymous said...

beri hujah masing2. mana betul mana fitnah.

Anonymous said...

Timb menteri ppinang gelar dr zakir naik sebagai setan dan suruh kerajaan halau dr zakir balik India tu adalah betul. Jelas menunjukkan kepada kita dr ramasamy timb menteri ppinang tidak demokratik, dan jelas beliau musuh islam. Sila hadir ceramah dr zakir, dan soal beliau jika tak boleh terima kenyataan dr zakir,,ada berani ka? Dalam keadaan sekarang, kita boleh nilai siapa bersikap seperti setan antara timb menteri ni dgn dr zakir.

Anonymous said...

Nak harap lobai hadi bagi hujah yg dia tau barua babi to lol pil kuda...

Anonymous said...

mana hujah lobai guan eng?
hujah pan?

Anonymous said...

Hujah Lim Guan Eng DR Zakir Naik dibenarkan berceramah di Pulau Pinang

Anonymous said...

klu sokong pas bertopengkan agama. dulu mat sabu dlm pas kira bertopengkan agamalah? bodoh punya perumpaan. klu ada penyakit hati yg cerdik pun jadi bangang..

An Anonymous said...

Bilamasa plk ramasamy mintak maaf.. sama ke kesal dan mintak maaf?.. aku dah agak pasti reaksi PAN akan berlebih2an bila DAP ada buat sikit baik.. almaklumlah di mata PAN, P Ramasamy TGPR jatuh no.3 dari segi ranking maksum selepas TGLGE dan TGLKS.!

Cuba engkau tgk kes banglo murah yg x de swimmimg pool.. ada ke Kholid khodam tulis respon dia pasal isu tu?.. Mana ada beb.. dia bimbang ke jika tulis pasal aspek NEGATIF TGLGE bisa tergelincir akidah? Sampai tahap tu kau!!

Anonymous said...

bg saya betul ke fitnah ke kita pun tak tahu masing2 berhujah untuk kepentingan masing2 mcm tghh yg difitnah hari2 oleh musuh2nya kita pun tak tahu betul ke tidak tapi yg kenyataan pun kita masih nak pertikaikan. hudud wajib ke tidak dilaksanakan pada orang islam dan mana letaknya kepercayaan kita pada allah swt sekiranya kita mempertikaikan hukum hudud dan apakah kita tidak yakin dengan janji allah. yang nyatanya dap memg anti islam isu dzn adalah untuk mengalih perhatian terhadap isu lge.

Anonymous said...

bagus ni sila buat hujah bg yg berminat. pada sy berhujahlah dengan baik. tntg isu dzn memg ramai yg katakan itu isu yg saja di buat untuk alih isu dlm dap licik betul permainan mereka. sy percaya ramasami tu pun tahu dzn diiktiraf di india malah di dunia dan tiada unsur keganasan dlm ceramah beliau. jadi untuk mengalihkan perhatian org ramai dlm isu lge maka diciptakan provokasi untuk melaga2kan org ramai yg kpn pun ikut aja lain kali bermacam2 lg yg mereka akan mintak.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails