Sunday, April 10, 2016

Demi Masa Depan Bahasa Melayu. A.Samad Said Bersama PAS

Dulu orang kata Pak Samad kritik PAS dan Presiden PAS. Dia masuk DAP. Banyaklah khabar-khabar yang tak elok ditulis dan dikomen oleh ramai orang. 

Hari ini Pak Samad bersama dengan PAS dalam bantahan DLP. PAS bagi ruang kepada Pak Samad berucap...

Isunya adalah masa depan Bahasa Melayu.

Bila PAS berada pada landasan yang betul maka orang macam Pak Samad boleh dan bersedia dengan PAS. 

Jangan hairan apabila dekat dengan PRU-14 nanti makin ramai orang akan mnyertai PAS. Mereka mula sedar PAS sebenarnya berada pada landasan yang betul. 


Presiden PAS mempunyai gagasan politik yang jauh kehadapan demi Agama, Bangsa dan tanah air yang mungkin tidak difahami oleh sesetengah mereka yang gopoh dalam perjuangan. (TKO)

3 comments:

An Anonymous said...

Setuju sesangat tu Pak Hasyim..

Anonymous said...

Pak Samad je ke? Kenapa tak sebut Pak Brahim? Takkan malu kot? Sebut la sekali takyah tunggu artikel lain.
Presiden ngo tersohor tu. Hormat le sikit dah la tak puji, mentioning pun takde.
Setuju sangat la tu?
Tuang Presiden ngan badut2 dia ada tak? Tak penting kot? Ke ponteng seperti biasa, dulu kini dan selamanye?
Ada tak letak kotak2 derma? Macam masa demo kononnya nak tolong penoreh getah tempohari? Banyak kotak2 derma kelihatan. Nak tolong orang susah konon tapi sebenarnya dok niat nak pau. Ni lah oang Islam PAS.
Sorry PAS NO MORE

Anonymous said...

Pak Samad seorang insan kreatif hati nurani aqli, berfikiran alami & yakin untuk membina citra bangsa melalui mendaulatkan BAHASA. Walaupun DAP, tapi tetap menyertai demontrasi kerna kepentingan BAHASA Melayu.

Naib Presideng PAS, Lebai Deris bukan main bersemangat mengutuk DAP, senada dengan Berahing tongkat Ali mengutok China/DAP.

Timbalang Presideng PAS yang mukanya/statement tak cerdik itu telah menegaskan bahawa demontrasi yang dianjurkan oleh PAS lebih hebat dari demontrasi GST @ 2 APRIL oleh Mat Sabu & Mahadhir lebih kurang 5000 orang. Demontrasi yang gagal kerna tanpa PAS.
DLP yang dianjur oleh PAS disertai lebihkurang 100,000 orang kerna disertai oleh PAS & Perkosa.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails