Sunday, April 10, 2016

Deklarasi TunM-Kit Siang’ Gagal. Lihat Video Ini..


KUALA LUMPUR – Program ‘Deklarasi Mahathir – Lim Kit Siang’ anjuran kumpulan yang mengelar diri mereka sebagai ‘Anak Muda Selamatkan Malaysia’ gagal mendapat sambutan seperti yang diharapkan petang tadi, Sabtu.

Tinjauan pihak media yang hadir ketika membuat liputan program yang di adakan di dewan Kelab Sultan Sulaiman, Kampung Baru itu mendapati, anggaran kehadiran hanya sekitar 30 orang.


Program yang diadakan itu turut dihadiri oleh Naib Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK), Dr. Afif Bahardin; Ahli Parlimen Bukit Mertajam, Steven Sim Chee Keong; Ahli Parlimen Bukit Bendera, Zairil Khir Johari dan Pendebat Terbaik Asia, Syed Saddiq Syed Abdul Rahman.

Dalam setiap ucapan yang disampaikan, mereka yang hadir turut merayu golongan belia untuk menandatangani deklarasi tersebut sambil menjelaskan sambutan yang diterima setakat ini tidak begitu menggalakkan.

Tun Dr Mahathir Mohammad pada 4 Mac lalu mengetuai majlis menandatangani deklarasi tersebut bagi menyingkirkan Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak sebagai Perdana Menteri.

Majlis tersebut turut dihadiri oleh bekas Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin; bekas menteri besar Kedah, Datuk Seri Mukhriz Tun Mahathir dan 50 orang pimpinan parti pembangkang. – SuaraTV

umum
BINTULU: Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang menyifatkan Parti Amanah Negara (Amanah) bukanlah sebuah parti yang memberi saingan besar kepada PAS pada Pilihan Raya Negeri Sarawak (PRN) ke-11 akan datang. Parti serpihan itu juga menurut Hadi ibarat khadam kepada parti DAP, dan ia turut disedari oleh rakyat.

10 comments:

Anonymous said...

IbnuHasyim dgn OmakKau ni pantang klau ceramah PH xda sambutan tapi klau ceramah PAS xda sambutan tau malu nak memostingkannya. Semua ceramah yg melibatkan PH yg kurung pengunjung species 2 ekor bukan main cepat tak menyempat2 terus posting, tapi klau mana2 ceramah PH yg dpt sambutan menikus buat tak nampak aja. Ini apa citer ni..Dilaporkan hanya hampir 1,000 orang yang menyertai perhimpunan aman tersebut. Ehhh...1,000 saja? Kata dulu himpunan GST oleh PH yg berkumpul lebih 3K org tak berjayalah dimata menjilat PAS@IH dgn OK. Konon tanpa PAS semua ceramah anjuran PH xda sambutan. Species 2 ekor IH dgn OK langsung x buat liputan, nape? sibukkan kudis org sendiri bertokak...

Anonymous said...

Kah Kah Kah Haaaaa amekao. Susah nak nasihat orang ingat dia bagus je sokmo. Bila orang lain tak sama dia ngata macam2. Sampai sendiri tak sedar bila dia bukak je mulut dah bau busuk taik nak keluar, tapi dia ingat macam best je dasar syok sendirii tak sedar diri.
Ibnu Hashim and Omakkau dinasihatkan berdiri ke bercangkung ke depan cermin cakap dengan diri sendiri. Mudah2an terperasan yang muka sendiri kehausan seri dan aura. Muka orang menyampah.
Piiirah!!!!

Anonymous said...

dah banyak kali aku tengok ibnu hashim dan omakkau selalu dok kutuk PAN. Apa dosa mereka???

Sepatutnya kita bersama menentang UNMO BN yg merosaakkan,. Nampaknya omakkau dan ibnu hashim telah terikut tuang presideng lebai malang yg suka comolot dgn UMNO

Anonymous said...

biaq geng JJLGE meroyan lg. Selagi X jilat juboq LGE, depa X puas hati.

cikmatgelap said...

klu jadi khadam pada dap pun kira ok juga,sebab dap bukan perosak bangsa melayu,59 thn umno berkuasa tapi org nasib org melayu bertambah melingkup ,pas pulak sekarang jadi penjilat jubo pemimpin umno yg bergelumang dgn dosa rasuah yg penerima rasuah dan pemberi rasuah,kedua2nya di laknatkan oleh ALLAH SWT,,kemudian dgn kemunafikannya ada pulak pemimpin pas kata rasuah itu takpe, apa le punya sialnya ustaz2 pas yg mcm satu,ngko pulak si sial ni lebih laknatullah no wahid...ngko pendokong kemungkaran no sawahid ulamak2 pas yg telah sesat itu.....betul2 punya laknatullah no wahid ngko ni

Anonymous said...

Ustaz cari makan sekarang byk

An Anonymous said...

Syabas cikmatgelap.. satu lagi pengakuan ikhlas dan jujur bahwa PAN khodam DAP.. selain itu tuduhan bhw PAS sokong rasuah hanyalah tuduhan liar tak perlu difitnahkan lagi..

An Anonymous said...

Sori bang saya terpaksa bangkang...abg salah bila.kata kehadiran sessi Pas lbh ramai. Dari segi mata kasar yg kita nampak mmg ramai pd Pas tapi abg kene jgk guna secara mata halus. Abg kene amik kira bilangan2 jin dan ifrit yg dtg ke sessi PH ni. Sessi Pas jin dan ifrit.x berani dkt sbb ada laungan takbir dan ucapan2 berselit ayat2 Quran. So sessi Pas hanya ramai manusia. Tetapi utk ucapan dari org2 yg suka selfie oktofest lgbt tokong...jin dan ifirt beratus2 ribu dtg meraikan....mrlimpah ruah. Jadi harap abg dpt mohon maaf dgn walatokong2 diatas kesilapn abg krn menggunakan mata kasar sahaja utk menghitung kehadiran org jin ramai. Mungkin dgn bantuan Seekers yg mempunyai alat kamera.dan pengesan yg canggih kehadiran mereka (jin dan ifrit) dpt dibuktikan dan dgn itu fitnah kpd PH dpt dihentikan serta merta.

Yang Berusaha
Walatokong Level 7

An Anonymous said...

FAKTA : 

PAS - B3
UMNO - BN
DAP - PH
PAN - PH 

KESIMPULAN : 

PAS KHODAM UMNO - TAK LOGIK LANGSUNG
PAN KHODAM DAP - TERAMATLAH LOGIKNYA

TAHNIAH PAS KERANA BERJAYA MENGELAKKAN DIRI DARI MENJADI KHODAM UMNO MAHUPUN DAP.. ALHAMDULILLAH..

TAHNIAH PAN KERANA BERJAYA MENJADI KHODAM DAP SEPERTI YG DIIDAMKAN OLEH PARA ULAMAK DAN PROFESIONAL DALAM PARTI.. ALHAMDULILLAH..

Anonymous said...

ANALISIS WALAUN PENJUAL AGAMA MENIPU ALLAH DAN AHLI PARTI SENDIRI.

PAS IKATAN (ahli 79org) - KHADAM PASIK.

ALHAMDULILLAH..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails