Monday, January 18, 2016

DAP, Anjing Tersepit? -Albangi Di Kuching

DAP macam anjing tersepit lagi kali ini.

dap tersepit lagi
(IH)

10 comments:

An Anonymous said...

Kite tgk je sejauh mana PAN boleh pergi bila sanggup tolak hudud bersama DAP!!

Aljabal said...

Artikal dia atas tu fakta atau gimik? Fikir fikir kan.

Anonymous said...

pas sekarang tak ubah seperti babi tersepit. sebab tu nak bergabung dengan umno. dasar parti lebai jahanam! ulamak penjual agama. macam GAMPANG!

Anonymous said...

Parti kafir Dan NGO Sekular Liberal Menentang Islam Dan Cuba Melemahkan Orang Islam Dan Politik Islam:

Sebilangan parti kafir dan NGO sekular liberal berani menentang dan mempertikai ajaran Islam seperti khutbah Jumaat dan menghasut orang ramai menentang hukum Allah secara terbuka. Mereka juga mempromosi sekularisme, pluralisme dan liberalism iaitu kebebasan melakukan kemungkaran dan murtad untuk melemahkan orang Islam dan politik Islam. Malangnya terdapat sebilangan kecil orang Melayu munafik menyokong dan bersekongkol dengan parti-parti kafir dan NGO sekular liberal menentang Islam.

Sebilangan parti kafir juga merasa amat dengki dan iri hati terhadap orang Melayu dan berusaha menghapuskan hak keistimewaan orang Melayu sebagai penduduk asal negara ini. Kita semua tahu orang Melayu masih ketinggalan jauh dalam bidang ekonomi akibat dari dasar pecah dan perintah British. Penghapusan hak keistimewaan orang Melayu boleh menyebabkan orang Melayu semakin jauh ketinggalan dalam bidang ekonomi berbanding dengan kaum-kaum pendatang yang telah lama bertapak teguh dalam ekonomi. Keadaan bertambah teruk jika projek kuota bumiputera diberikan kepada kaum pendatang melalui cara haram atau AliBaba.

Parti kafir yang berkuasa di PP sengaja membiarkan kampung-kampung Melayu dirobohkan di PP sedangkan parti kafir tersebut mempunyai kuasa untuk menyerahkan tanah tersebut kepada orang Melayu yang telah lama menetap di kampung-kampung tersebut. Yang amat menghairankan ialah kaum parti kafir tersebut mendapat hak milik tanah kekal 999 tahun di Prk semasa parti kafir tersebut berkuasa di Prk.

Ini jelas membuktikan sebilangan parti kafir bersifat perkauman terhadap orang Melayu dan memusuhi Islam dan orang Islam. Hanya munafik sahaja yang menyokong dan bersekongkol dengan parti kafir dan NGO sekular liberal menentang ajaran Islam dan orang Islam:

"Sampaikanlah khabar berita kepada orang-orang munafik: bahawa sesungguhnya disediakan untuk mereka azab seksa yang tidak terperi sakitnya; (Iaitu) orang-orang yang mengambil orang-orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Tidaklah patut mereka (orang-orang munafik) mencari kekuatan dan kemuliaan di sisi orang-orang kafir itu, kerana sesungguhnya kekuatan dan kemuliaan itu semuanya ialah milik Allah, (diberikannya kepada sesiapa yang dikehendakiNya)."(An-Nisaa' 4:139)

Oleh sebab itu, marilah kita semua menyokong parti yang berusaha melaksanakan ajaran Islam dan mengundi pemimpin-pemimpin Islam yang berilmu, berakhlak mulia, bijaksana, adil, jujur, amanh, cekap dan mentaati perintah Allah dan RasulNya dalam PRU14 untuk menjamin masa depan Islam dan orang Islam di negara ini.

Jika semua orang Islam yang merupakan kumpulan majoriti di negara ini bersatu padu dan bekerjasama, orang Islam boleh membentuk kerajaan yang bersih, jujur, amanah, cekap, adil dan takut pada Allah selepas PRU14 dan melindungi orang Islam dari ditindas oleh orang-orang kafir.

Anonymous said...

Pemimpin parti Islam memfitnah pemimpin parti kafir nak kira macam mana pulak? Kan ke tak pasal2 pemimpin yang kononnya parti Islam dapat malu free di Mahkamah Tinggi Pulau Pinang hari ni? Ishhh... Apa nak jadi parti Islam macam ni? Nama jer Islam kot? Tapi hati perut busuk mengalahkan yahudi.

Unknown said...

Ketiadaan tgna, pas telah menjadi parti taik. Sama busuk dgn parti sebelah sana. Tipu pengundi di kampung dgn hudud dan islam. Dikafirkan umno. Skarang bagaimana?

Unknown said...

Pmimpin pascai sekarang sama feel dgn pmimpin sberang sana. Sudah gilo dunia. Haloba harta. Guna agama unt kekal kuasa.

Anonymous said...

Kamulah babi hutan tersepit. Dengar khabar pohon lesen ternak babi dari LGE, betul ke? Janganlah malu-malu babi wahai pecacai, pencuci tahi babi merangkap barua DAP. Sorry for the insult, but you deserve it, bro.
@,nana tanjung

cicit tok perak said...

Ini seekor lagi barua DAP. Beghapa deme bayor komei untuk dengor fitnah malaysiakini? Ustaz Nasa tak kalah lah, bodoh, tolol, kelabu asap.... ini lah akibat jadi pecacai pencuci najis DAP.

Anonymous said...

ustaz nasa wal kapla but. kaki fitnah tak tau malu. harap serban je tinggi tapi hati busuk macam bangkai. inilah hasil tarbiyah aji adi dengan haruan djin. wakaka...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails