Monday, December 28, 2015

DAP Iktiraf Israel Jika Perintah M'sia? Apa Sikap PAN..



Sokong DAP bermakna sokong Israel laknatullah.. Mungkin itu ungkapan paling tepat untuk menggambarkan tentang parti cap roket yang kini ghairah mahu 'menjajah' Tanah Melayu melalui pentas politik.

Perbuatan wakil DAP yang marah apabila Malaysia yang ditadbir oleh kerajaan BN, tidak membenarkan pemain luncur angin Israel bertanding dinegara ini, jelas menunjukkan bahawa DAP memang menyokong regim Israel.

Sudah lama rasanya Malaysia memutuskan hubungan diplomatik dengan Israel baik dari segi perdagangan mahupun kejohanan sukan. Takkan DAP dan wakil-wakil cinanya tak tahu mengenai ketetapan yang digunapakai oleh Malaysia?

Malaysia menolak sebarang hubungan dengan Israel adalah kerana mengecam perbuatan regim zionis yang membunuh rakyat Palestin secara sewenang-wenangnya. Regim zionis Israel juga secara terbuka bermusuh dengan umat Islam sambil menjajah bumi Palestin.

Perbuatan zalim dan tak bertamadun Israel ini bukan sahaja ditentang oleh Umat Islam di Malaysia, tetapi ia juga ditolak oleh semua umat Islam di dunia.

Jadi mengapakah parti DAP yang di dominasi oleh keturunan pendatang ini berkeras mahu Malaysia membenarkan dua pemain Israel masuk ke negara ini? Mengapa DAP mahu Malaysia mengiktiraf dua warga Israel dan membenarkan mereka 'bersuka ria' di Tanah Melayu?

Ini membuktikan bahawa wakil-wakil DAP langsung tak peduli dengan sensitiviti Umat Islam dan langsung tak kisah dengan dasar diplomatik Malaysia sebagai sebuah negara Islam terhadap Israel laknatullah yang anti Islam.

Cuba bayangkan jika DAP bersama gerombolan Pakatan ditakdirkan memerintah Malaysia, sudah pasti negara ini akan mempunyai hubungan yang sangat mesra dengan zionis Israel dan segala sekatan dasar diplomasi negara dengan Israel akan dihapuskan.

Inikah yang umat Islam mahukan? Inilah agenda jahat DAP yang mahu menjahanamkan Umat Islam dan bangsa melayu dengan fahaman sekular mereka. DAP sokong Israel.. Siapa berani nafikan kenyataan tersebut? - Big B/Utaranews.com

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Apa sikap PAN (Parti Amanah)?

4 comments:

bat8 said...

Tuan Haji

Xde kena mengena dgn Amanah. Tuan Haji bertanya pendirian parti - Pan Islamic Party ke?

Anonymous said...

DAP Bertanding 55 kawasan dan kalau menang semua boleh memerintah Malaysia ka?? Kalau dicampur PAN dan PKR, dapat majoriti bukan Islam ka ??

Anonymous said...

Parti Roket telah menunjukkan permusuhan terhadap Islam dengan mempertikaikan ajaran Islam dan khutbah Jumaat dan menolak perlaksanaan hukum Allah di negara ini yang mempunyai penduduk Islam sebagai kumpulan majoriti. Dan sekarang parti Roket telah mendedahkan dirinya sebagai penyokong negara haram Israel yang sedang menindas, menzalimi dan membunuh rakyat Palestin dan merompak tanah-tanah milik rakyat Palestin.

Sokongan parti Roket terhadap negara haram Israel bererti parti Roket juga menyokong regim pengganas Israel dan pengganas Yahudi Zionis yang sedang melakukan pelbagai jenayah kejam dan sadis ke atas rakyat Palestin dan Arab. Apakah jenis parti yang menyokong negara pengganas Israel? Parti yang tidak bermoral sahaja menyokong negara haram Israel, regim pengganas Israel dan pengganas-pengganas Yahudi Zionis yang suka menumpahkan darah orang-orang yang tidak bersalah.

Kita mengutuk kezaliman, keganasan dan jenayah yang sedang dilakukan oleh regim pengganas Israel dan pengganas-pengganas Yahudi Zionis kerana kita adalah manusia yang bermoral. Ini bererti demi masa depan kita semua, kita semua mesti menentang parti Roket supaya parti Roket tidak boleh menguasai negara ini !

In a 2007 report, United Nations Special Rapporteur for Palestine John Dugard stated, "elements of the Israeli occupation constitute forms of colonialism and of apartheid, which are contrary to international law" and suggested that the "legal consequences of a prolonged occupation with features of colonialism and apartheid" be put to the International Court of Justice. Reference: Dugard, John. "Report of the Special Rapporteur on the situation of human rights in the Palestinian territories occupied since 1967, John Dugard" . p. 3.

In 2010 United Nations Special Rapporteur for Palestine Richard A. Falk reported that criminal apartheid features of the Israeli occupation had been entrenched in the three years since the report of his predecessor, John Dugard. In March 2011, Falk said, "The continued pattern of settlement expansion in East Jerusalem combined with the forcible eviction of long-residing Palestinians is creating an intolerable situation ... [and] can only be described in its cumulative impact as a form of ethnic cleansing." (Reference: Falk, Richard (8 July 2011). "The tactic of arresting Palestinian children". al Jazeera English. )

Anonymous said...

Parti Roket sepatutnya diharamkan kerana parti Roket menyokong keganasan dan jenayah Zionis Israel terhadap rakyat Palestin dan Arab. Dan pemimpin-pemimpin parti Roket perlu ditangkap dan dibicarakan di mahkamah kerana menyokong keganasan dan jenayah Israel seperti mana rakyat yang menyokong ISIS.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails