Sunday, December 27, 2015

Berlakon Filem Porno Untuk Beli Hadiah Anak, Sama K'jaan Makan Cukai Haram?


Ini yang dilakukan seorang ibu muda di Portsmouth, Hampshire, England. Megan Clara, 20, sanggup bekerja sebagai pelakon filem porno semata-mata untuk membeli hadiah Krismas terbaik buat anaknya, Ashton yang berusia 5 tahun.
Sebelum ini, dia yang memperoleh pendapatan £80 (RM510.40) seminggu hanya mampu membelikan anaknya mainan boneka dan pakaian baharu.
Namun, anaknya itu dikatakan selalu kecewa dengan pemberiannya kerana kawan-kawan lain mendapat hadiah yang jauh lebih baik dan mahal.
Disebabkan tidak mahu melihat wajah kecewa anaknya itu, dia nekad mendapatkan wang lebih untuk membeli hadiah yang jauh lebih baik pada tahun ini, dengan menceburi ‘karier’ baharu.
Hasil menjadi pelakon filem porno, dia memperoleh pendapatan lumayan £500 (RM3189.35) hanya untuk satu babak yang dilakonkannya, sekaligus membuatkannya mampu membelikan Ashton hadiah yang banyak dan mahal.
Maka tahun ini, Megan membelanjakan sejumlah £1500 (RM9568.05) berbanding £100 (RM637.87) sahaja pada tahun lalu, untuk membeli hadiah terbaik buat anaknya.
Katanya, “Ramai cakap anak saya ini anak manja, namun dia tetap anak saya dan saya gembira berjaya memenuhi kehendaknya tahun ini. Saya rasa puas hati dengan apa yang dilakukan dan tidak menyakiti siapa-siapa.” Sumber: Metro UK
Komen Weblog Ibnu Hasyim: Samakah dengan pemimpin negara yang memakan dan membelanjakan wang rakyat secara haram, rasuah, pecah amanah, memboncitkan perut mereka dengan 'hak rakyat'?
Atau samakah dengan sebuah kerajaan umat Islam yang mangaut wang haram ke perbendaharaan negara menurut agama rakyatnya, seperti hasil pelacuran, judi, arak, cukai berlebihan tanpa restu rakyat? Begitu juga mengambil cukai ke atas hasil pembunuhan terhadap jutaan rakyat melalui rokok (pembunuh terbesar di dunia), penagih arak dan lain-lain. (IH)

9 comments:

Anonymous said...

Suka sungguh anak pak hashim ni paparkan berita yg ada kaitan sex. Teruskan perjuangan anda!

Anonymous said...

Kalau bab politik Pak Hisham kursng cerdik buat analisa bagi orang marah aje, Pak Hisham lebih ke walaun, Paschai tarafnya, jadi elok cerita ni timbul buat kesedaran orang dalam kehidupan

Unknown said...

Puak pemuja DAPig n abd b salul hanya mampu serang peribadi sbb meme dh xde hujah,,base mengongg

Hisham Sham said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Betul kata Blogger Unknown .

Puak Abdullah bin Ubai bin Salul itu kalah hujah. Tak barani hujah lwn hujah. Zikir mereka hanya mencarut. Itu yang sebati dalam otak karat biru mereka.

Anonymous said...

Kenapa nak kait dgn pelakon filem porno dgn kerajaan makan duit rakyat? Pelakun tu sbb takde duit nak beli hadiah anak dia. Tu yg terdesak. Yg gomen makan duit rakyat ni salah guna kuasa. Melanun merembat utk kepentingan diri. Duit cukai utk bela rakyat dia guna utk bermewah2 & joli.

Anonymous said...

kepada anonymous 9.55 PM

Pak asyim ni dah gila. otak tak betul. monyet pun tak macam dia. perumpamaan dgn kerajaan tu langsung takda kena mengena and langsung tak masuk akal..
konon2 si tua ni nak berdakwah. padahal dia tak sedar si dia ni menghina agama.. PAK HASYIM SI PENGHINA ISLAM... kita tengok la lepas ni pun apa2 ada kena mengena dengan lucah/bogel/seks dari negara entah mana2, confirm dia akan post, and relate dengan agama & politik.. gambar mengaibkan, hampir kpd lucah, tak censored, tak tutup aurat & dedah sana sini, tapi kat bawah tu dia letak konon2 hadis & dalil.. tak ke nama dia menghina tu??? padahal nak puaskan fetish dia.. matlamat dia nak menghalalkan cara dia... aku sumpah kalau aku jumpa si tua ni memang aku penggal..

Anonymous said...

Pendapatan kerajaan macam pendapatan wanita porno. Itupon Xpaham lagi, wahai anon-anon di atas yang bahlol. Yang tak bahlol tak pa.

Pendapatan wanita lacur sama dengan pendapatan kera jaan yang haram. Menteri gunakan dan bazirkan wang rakyat, rasuah lebih hina dari wanita pelacur.

Yang dok bela menteri begitu lebih hina dari pak sanggup perempuan penzina tu.

BN sebenarnya pembalut perempuan bogel, seperti dalam gambar bendera BN di blog ini. Itu yang puak-puak barua um no melenting sangat.

ha ha ha

Anonymous said...

Saudara Ibnu Hashim,

Boleh tolong buang gambar wanita bogel bersembunyi di balik bendera BN. Tak manis la.. Malu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails