Monday, October 19, 2015

Pelajar IPTA Dirogol Bergilir-Gilir Di Tepi Pantai. Lagi Durjana UMNO..

Alor Gajah, 18 Okt: Seorang pelajar IPTA bernasib malang apabila dirogol oleh empat lelaki yang menyamar sebagai ahli Rukun Tetangga sebuah kampung secara bergilir-gilir di depan teman lelakinya di Pantai Pengkalan Balak di sini, tengah malam kelmarin.

Mangsa juga turut mendakwa dia ditumbuk sebelum dirogol manakal teman lelakinya dibelasah oleh empat suspek yang berusia dalam lingkungan 20-an dalam kejadian kira-kira jam 12.30 tengah malam.

Memetik laporan dari sumber Harian Metro, mangsa yang berusia 18 tahun dan teman lelakinya, 21 tahun singgah di kedai makan berhampiran sebelum berkhemah di tepi pantai tersebut.

Gadis berkenaan dipercayai baru mengenali teman lelakinya beberapa bulan lalu dan ketika dihampiri empat suspek, kedua-duanya dikatakan memadu asmara di tepi pantai itu.

Suspek meminta pasangan itu menyerahkan kad pengenalan mereka selain mengugut membawa mereka ke balai polis untuk tindakan lanjut bagi menakutkan pasangan itu,” katanya sumber terbabit.

Teman lelaki gadis terbabit merayu agar tidak dibawa ke balai polis kerana tindakan itu akan mungkin akan menyebabkan mereka dibuang dari universiti, kata sumber.

Salah seorang dari suspek kemudian menumbuk lelaki terbabit, manakala tiga lagi suspek menarik pelajar perempuan tersebut ke tepi pantai dan merogol manggsa secara bergilir-gilir.

Walaupun merayu, suspek tetap merogol penuntut wanita itu di depan teman lelakinya yang dalam kesakitan,” katanya.

Pasangan terbabit kemudian membuat laporan polis di Balai Polis Kuala Sungai Baru selepas kejadian 


Mengapa dikatakan durjama UMNO? Kerana UMNO menolak untuk menjadikan Islam sebagai dasar dan perundangan negara. Maka lahirlah suasana masyarakat pincang seperti yang terjadi hari ini, sebagai amaran dari Allah SWT. Bolehkah disebut sebagai kutukan Dewata (bahasa Melayu lama) atau dari Allah Yang Maha Kuasa?

8 comments:

Anonymous said...

Tak tahu kenapalah dengan Ibnu Hasyim ni ,dengar nama UMNO dah jadi sakit jiwa kot .Kalau pantatnya diliwat oleh peliwat no1 Malaysia yang tengah melepak kat Penjara Sungai Buluh,pasti juga disalahkannya Umno.Kah..kah..kah....

Anonymous said...

Dah tak ada kerja lain Pak Aji ni ,semua salah UMNO. Bila dah meninggal dan masuk neraka ,ini juga salah UMNO. Berjalan2 dijalanrayn digigit anjing pun salah UMNO. Cari amoi dan dapat HIV salah UMNO.Kena ludah dan penumbuk samseng pun salah UMNO. Hebat betul parti UMNO dapat mengatur segalagalanya mengalahkan Allah .

Anonymous said...

Ibnu Hasyim banyak makan nasi kangkang,otakpun dah jadi bengang.Tak tahulah berapa banyak dapat duit babi dari Lim Tokong.

Anonymous said...

Dah tak ada hujah, tu la jawabnya. bodo dalam umno sampai tua.. he he he

Anonymous said...

Pak Aji kalau nak ngentot ke Surabaya,cari saya Wak Osmanto.Ngentot cewek muda enak banget.

Anonymous said...

Cerita Ibnu Hasyim ni kurang panas kalau dibandingkan dengan video Anwar dengan China doll di Youtube.Jom mari kita sama2 menonton Video porno ni.

Anonymous said...

Cerita2 berbau seks tak perlu dikeluarkan dan didebatkan,kecuali penulis blog ini adalah seorang seks maniak atau gila seks.

Anonymous said...

Sangat tepat ulasan ibnu hasyim. Beliau melihat punca kejadian. Bagaimana jantan dan betina tu boleh berkhemah dan beromen tepi pantai. Penguatkuasa pulak rela dan rukun tetangga yang perlu mengisi borang ahli jika nak masuk.
Bila hantu bertemu setan. Maksiatlah beraja.
Tahniah UMNO dan kaki maksiat. Umpama aur dgn tebing.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails