Wednesday, October 21, 2015

Ditangkap Khalwat Bogel Begini, Siapa Salah, UMNO?


Jitra: Sepasang remaja yang bermadu asmara tergamam apabila ditangkap berkhalwat dalam keadaan separuh bogel (termasuk dalam kategori bogel) di sebuah motel di Changlun, beberapa hari lalu. 

Malah, remaja lelaki berusia 19 tahun itu sanggup meminjam kereta bapanya untuk keluar bersama kekasihnya, 19, sebelum menginap di hotel untuk melakukan perbuatan itu. Bagaimanapun, tindakan mereka itu mengundang padah apabila dicekup sepasukan anggota penguat kuasa Pejabat Agama Daerah Kubang Pasu (PADKP) jam 2.50 petang. 

Pegawai Agama Daerah Kubang Pasu Syeikh Radzi Abdul Wahab berkata, pihaknya menerima maklumat berhubung kegiatan maksiat di motel itu dan bergegas ke lokasi untuk membuat pemeriksaan. 

Menurutnya, pasukannya kemudian membuat pemeriksaan di sebuah bilik yang disyaki disewa pasangan terbabit yang masih menuntut di sebuah institusi pengajian tinggi (IPT) di Perlis. (hmetro)
Soalnya sekarang, siapa yang bersalah? Weblog ini sentiasa diserang kerana mengaitkan setiap perlakuan buruk dengan UMNO/BN. Mengapa dikaitkan dengan UMNO/BN?


Pertama: Kerana dasar kerajaan Malaysia gagal menekankan perlaksanaan cara hidup Islam yang syumul, kerana perlembagaan negara ini bukan berdasarkan Islam.. Yang sepatutnya mementingkan moral dan agama. Pentarbiahan dalam segenap bidang, pendidikan, penerangan, belia dan lain-lain.

Kedua: Media kerajaan dan yang di bawah naungan kerajaan seperti akhbar, tv dan lain-lain berterusan menyuburkan dasar anti Islam seperti pergaulan bebas lelaki perempuan tanpa batas dan hijab. Bahkan pemimpin-pemimpin kerajaan UMNO/BN pun tidak menunjukkan contoh yang baik. Lihat saja aurat keluarga-keluarga menteri.

Ketiga: Difahamkan BN menggunakan jentera kerajaan seperti polis dan pemimpin UMNO menaungi kegiatan penyebaran video-video lucah, maksiat dan judi... 

Dan banyak lagi.. Jelasnya secara langsung atau tidak langsung, memang UMNO terlibat dan bertanggung jawab dalam kepincangan masyarakat seperti seperti yang ada sekarang. Lihatlah bagaimana pentadbiran Nabi SAW dan Khalifah-khalifah Islam terdahulu sebagai panduan. (IH)

16 comments:

Anonymous said...

Umno slah dan Pas pun slah juga sebab kurang bagi tarbiah pada mereka ini.Klau umno nak hajar apa.tentulah Pas bertanggungjawab kerana ulaamk Pas ada ilmu islam.betul tak tuan Ibn hasyim?

Anonymous said...

Umno slah dan Pas pun slah juga sebab kurang bagi tarbiah pada mereka ini.Klau umno nak hajar apa.tentulah Pas bertanggungjawab kerana ulaamk Pas ada ilmu islam.betul tak tuan Ibn hasyim?

Anonymous said...

Pemimpin umno BN Terbangsat laa... Yg mau semua rakyat Malaysia Mencuba merasaei.... Jgn kolot dlm semua hal.... Jd tk salah remaja Mencuba... Rasa cipta nikmat lazat sedap kecapi kepuasan dlu bersama.

Anonymous said...

Yang salah ialah PAS sibuk dengan cermah politik dan tin Milo. Kalau ada maksiat semua salah UMNO. Bagaimana dengan Mustafa spender,salah UMNO jugakah.Bagaimana dengan ketua kamu ANWAR meliwat,salah UMNO jugakah.

Anonymous said...

Lancau dan kote punya salahlah,kalau tak ada lancau macam Pak aji bolehlah salahkan orang lain.

Anonymous said...

Wadoh2 cewek ini seksi banget ,enak si kalau di entot.

Anonymous said...

Saya cadangkan Ibnu Hasyim hasilkan filem porno kerana apabila dilihat dalam penulisan banyak kisah seks,samaada kisah rogol atau kisah pelacuran.Jangan jadi seks maniak ya Pak Ibnu.

Anonymous said...

ulama salah pasal tak pandai ajar agama sampai orang buat dosa. tengok, orang yang kat pintu, terbeliak biji mata lihat pompuan tu. patutnya, suruh la pompuan tu pakai baju dulu. tu la asyik berpolitik sampai ajaran agama pun tak ajar sepenuhnya. dok ajar agama bab politik lebih daripada segalanya. nama macam bagus jer, tapi buat cerita salahkan orang ajer.

Anonymous said...

Kalau umno salah ... awat PAS nak pi gabung dgn umno yg dirintis dgn pelukan tuan preseden al fadhil HA... dgn...preseden PERKASA.....
Itu permulaaan yg positif....
Kami tidak JAKI malah KAMI SOKONG gabungan itu.....

Gumbira..3X

Anonymous said...

bagai mana kalau anak masing-masing yang terlibat.....??????????????

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

bat8 said...

Bukan salah PAS atau UMNO.....ni salah DAP. Tak percaya tanya walaun...

Anonymous said...

ini semua salah pas sebab tak nak bergabung dengan umno. kihkihkihkihkihkihkih......

Anonymous said...

Aono 5.26.bertaubatlah ,jangan fitnah orang ,kau tak tenguk dan kita tidak tahu ,Allah saje yang tahu,tetapi disebabkan sikap kau samada benci atau geram atau memang kau penyokong Umno totk janagnlan fitnah orang ,nanti dia dapat pahala kau yang dapat bala.tiba2 mak kau atau kakak kau atau siateri kau atau adik perempaun kau dirogol orang ,jangan ambil mudah.dosa fitanh tu tak payah tanya lah.

Unknown said...

salah orang yang berkhalwat le

rival agency said...

تیم دو سوت تعمیر: تعمیرات انواع لوازم خانگی و الکتریکی در تهران.

مرکز دو سوت تعمیر بیش از 10 سال تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی برای خانوارها و مشاغل و ارائه سرویس با کیفیت و قیمت مناسب دارد.

12 ماه گارانتی قطعات یدکی
نرخ های مقرون به صرفه
در همان روز تعمیر می شود
تکنسین واجد شرایط
مشاوره رایگان
ضبط 5 ستاره 2sottamir.ir

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails