Saturday, June 13, 2015

Tun M Tetap Cari Alasan Lain Untuk Jatuhkannya. -Najib. (73)

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak mendakwa bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad menggunakan 1MDB sebagai alasan untuk menyingkirkannya daripada terus memerintah negara. – Gambar fail The Malaysian Insider, 12 Jun, 2015. 

LIHAT pendedahan ini, Perdana Menteri Najib perlu letak jawatan? 
E-Buku IH-102: Pendedahan Ini, PM Akan Letak Jawatan?

E-Buku IH-102: Pendedahan Ini, PM Akan Letak Jawatan?

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak mendakwa Tun Dr Mahathir Mohamad akan tetap mencari alasan lain untuk menjatuhkannya walaupun tanpa isu 1Malaysia Development Berhad (1MDB) yang timbul ketika ini.

Beliau mendakwa bekas perdana menteri tersebut menggunakan 1MDB sebagai alasan untuk menyingkirkannya daripada terus memerintah negara.

"Beliau hanya gunakan syarikat tersebut sebagai alasan untuk cuba menyingkirkan perdana menteri.
"Jika 1MDB tidak wujud sekalipun, Tun tetap akan cari alasan lain," kata Najib dalam tulisan blognya hari ini.

Beliau juga menyifatkan serangan Dr Mahathir sebagai memalukan kerana ia akan merosakkan Umno dan negara secara keseluruhannya.

"Serangan terbuka ini hanya akan mengancam Umno, kerajaan dan yang utamanya, Malaysia," katanya.

Najib juga menggesa rakyat supaya membuktikan dakwaan Dr Mahathir yang kerajaan Barisan Nasional (BN) akan tewas dalam pilihan raya umum akan datang tidak benar memandangkan isu yang dimainkan negarawan tersebut lebih bersifat pentingkan diri sendiri.

Dr Mahathir sebelum ini membangkitkan masalah yang melanda syarikat pelaburan negara yang mengalami kerugian berbilion ringgit itu disamping mendesak peletakan jawatan Najib susulan berbagai skandal yang didakwa di bawah pentadbirannya. – 12 Jun, 2015.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails