Monday, June 08, 2015

Ini, Pengantin Berpakaian Separuh Bogel, Anak Menteri UMNO Pulak Tu..

Diangkat dari Kerengga:

Gambar anak menteri umno yang sokong hudud bersanding hanya berkemban (Tak pakai baju)

Komen weblog Ibnu Hasyim: Pengantin berpakaian berkemban 'separuh bogel', ertinya sebahagian dari bogel. Khabarnya menteri ini berketurunan Aceh. Takkanlah keturunan pemimpin-pemimpin Aceh Islam berkahwin begini? Mungkin keturunan Batak di Toba pun tidak begini..

7 comments:

Anonymous said...

Hj. I rasa kawan2 india kita pun tk bekemban lagu ni. India pun malu nk pakai gini. Pasai apa yg pompuan tk tunjuk tetek yg tegang tu. Frust i rasa. Aceh tk kawin gini lah.

maae said...

Selera orang-orang Pas...

Anonymous said...

Hoi maae. Ni le selera org umno spt maae. Ku Nan kan menteri umno. Tak tau ka? Dikata bongok maghah.

Anonymous said...

Ini perkahwinan BATAK TOBA. Batak yg makan babi,anjing dan kucing. Priseden BUGIS, Setiusha BATAK, pengikut apa pula?.

Anonymous said...

PELEMBAGAAN kebangaan KERAJAAN
UMNO membentuk Negara.

Article 11: Perlembagaan Persekutuan menyatakan mana-mana warga negara Malaysia yang telah cukup umur (18tahun) berhak mutlak menukar agamanya.

Itulah perlembagaan UMNO (Drangka oleh Lord Reaid –Kafir British) yang memerdekakan orang Melayu tahun 1957.

Perlembagaan itu lah juga yang menjerut kita sendiri. Adakah anak cucu kita akan selamat dengan perlembagaan itu? Bila berlaku pertembungan antara hukum syara’ dengan undang-undang sivil, undang-undang syara’ akan terbatal.

Article 4 pula menyatakan: “Mana-mana undang-undang yang bertentangan yang bercanggah dengan perlembagaan ini adalah batal dan tidak sah. Ini termasuklah hukum syara’.

Maksud agama rasmi kita Islam: adalah acara-acara rasmi hendaklah dibuat mengikut cara Islam.

Contohnya perlantikan sultan, rasmi parlimen dll. Tak lebih dari itu. Bab kehidupan, politik, ekonomi…. semua tak termasuk.

Tahun 1997,

Bila Saari Bustamah mengambil alih jawatan mufti dari Datuk Hashim Yahya, perkara pertama yang disentuh adalah murtad. Menurutnya sehingga Julai 1997, 3,000 orang murtad di KL sahaja.Tahun 1998 saja,516 orang sudah murtadAisyah bukan kes pertama murtad, sebelum ini dah beratus kes timbul tetapi ditutup oleh pihak tertentu.

Apa yng nak dihairankan jika Setiausaha Agongnya mengikut cara kafir anaknya bersanding ........ ini amalan yang diterima oleh UMNO ..... jadi jgn komen lebih.

Anonymous said...

yg penting ulamak pas suka

Anonymous said...

Kau ni main tuduh je. Ulamak pas maksom tau. No dosa sbb waris nabi. Haha. Ulamak umno pula main rembat je. Asal bole fulus. Wa ampu sana wa ampu sini

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails