Thursday, February 12, 2015

Pelakon Bogel. Inilah Pengisian Anak Didik UMNO..


Kuala Lumpur – Gambar seorang pelakon lelaki berbogel yang diambil pada tahun 2009 dalam satu sesi fotografi bersama seorang model mula tersebar di media sosial.

Gambar tersebut memaparkan lelaki yang juga seorang model tidak mengenakan sebarang pakaian duduk bersama seorang model wanita yang hanya memakai seluar dalam, kini menjadi viral dalam WhatsApp dan Facebook.

Namun kesahihan gambar itu masih belum dapat dipastikan.

Artis lelaki yang berusia lewat 20-an pernah menjadi pelakon tambahan dalam beberapa filem termasuk satu cerita ala gangster, kini dilihat lebih banyak berlakon sebagai pelakon tambahan dalam drama tempatan.

Malah, beberapa tahun lalu, kisah percintaannya bersama rakan artis wanita yang kini sudah bergelar isteri kepada seorang pengarah terkenal, menjadi isu panas apabila gambar bercium mereka mula tersebar di media sosial.

Selain itu, pelakon lelaki itu pernah dituduh memukul dan mencekik teman wanitanya namun dinafikannya sebelum berpisah dengan teman wanitanya itu. Suara TV   

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Inilah kesan tarbiah didikan asobiah UMNO/BN sejak lepas merdeka sampai sekarang. Makin lama, makin teruk, bahkan PM sekarang sanggup menari bersama penari bogel (bogel dalam ertikata 'berpakaian tetapi telanjang') K-pop di Hari Belia baru lalu. 

Itulah hasil rakyat pilih bukan parti berasaskan agama.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails