Saturday, August 23, 2014

Wakil Skuasy Negara, Islam Sebagai Agama Persekutuan. Lucah?



Nicol ketika beraksi menentang pemain dari Hong Kong, Annie Au pada pusingan suku akhir Kejohanan Skuasy Terbuka Malaysia CIMB 2014 di Kuala Lumpur, Khamis. Nicol menang dengan 11-9, 11-5 dan 11-5. Foto BERNAMA 

SUKAN 
KL: Pemain nombor satu dunia, Datuk Nicol David semakin hampir untuk meraih gelaran Terbuka Malaysia buat kali kesembilan selepas mara ke separuh akhir di Nu Sentral Mall di sini, malam Khamis.

Pilihan utama itu hanya mengambil masa 38 minit untuk menyingkirkan pilihan ketujuh Annie Au dari Hong Kong dengan 11-7, 12-10 dan 11-4 pada perlawanan suku akhir. Nicol merangkul gelaran juara Terbuka Malaysia sebanyak lapan kali -- 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 dan 2013. 
 
Nicol (kanan) tewas di tangan Raneem pada perlawanan separuh akhir Terbuka Malaysia di Kuala Lumpur, Jumaat. Foto SAMUEL ONG / THE STAR
Komen Weblog Ibnu Hasyim:  Tidak adakah ulama-ulama Malaysia yang mampu membimbing kerajaan Malaysia supaya membetulkan pakaian atlet wanita berpakaian sesuai dengan Perlembagaan Persekutuan Pasal 3. (Islam agama bagi Persekutuan).
Yakni bukan berpakaian telanjang seperti gambar di atas. MengIslamkan pakaiannya supaya berperadapan tidak lucah, bukan memaksa mengIslam orangnya. (IH)

4 comments:

Anonymous said...

ibenu hasyim, hanya mat sabu dpt membimbing mereka, tpi masalahnya kalau mt sabu @ lebai pas tgk kajong terus anunya! kahkahkah!

Anonymous said...

Kesian balaci um -purno. Itulah zikirnya. dapat dosa kering. Na'au zubillahi min zalik.

Anonymous said...

insaflah wahai ibnu hasyim, hentiknlah hobi tgk web lucah! kalau tk tahan sangat kahwinlah.

Anonymous said...

Dah takde modal dah nak cakap apa. balaci um porno. he he he

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails