Friday, January 10, 2014

Siapa Bekas Isteri Aktor Terlibat Dadah, Kini Dalam Ketakutan?


Foto 
Zue

HALAMAN HIBURAN
Ampang: Wajah menarik dan susuk tubuh menawan tidak semestinya membawa bahagia kepada seorang wanita kerana tanpa pertimbangan bijaksana dalam membuat keputusan, badan pasti merana ditimpa derita berpanjangan.

Itu nasib seorang wanita mahu dikenali sebagai Zue, 32, bekas isteri aktor popular tanah air suatu ketika dulu yang kini hidup dalam ketakutan apabila diperangkap teman lelaki yang terbabit dalam sindiket pengedaran dadah.

“Apa yang menimpa diri saya boleh diibaratkan seperti keluar mulut buaya masuk mulut harimau. Dulu, ketika berkahwin dengan bekas suami yang juga pelakon dan model popular, saya sering dipukul.
“Kini, saya diperalat pula teman lelaki untuk menemaninya berurusan dengan pengedar dadah,” kata ibu tunggal beranak dua itu yang sebelum ini turut terbabit secara tidak langsung dalam industri hiburan.

Zue berkata, selepas bercerai dengan bekas suaminya dia bekerja di sebuah kelab malam di ibu kota dan ketika itulah dia berkenalan dengan teman lelakinya itu iaitu pada awal 2012.

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Di situlah peranan kerajaan kebajikan dalam membimbingnya. Lebih-lebih lagi kerajaan kebajikan berteraskan Al-Quran-Hadis.. Tentu ada jalan penyelesaiannya bagi kerajaan yang mahu berfikir Islamik.

Sebelum ini..        
Forum Usahawan 1
Forum Usahawan 1
Tambah Pendapatan & Mula Niaga. Dari 0.. Begini Caranya

1 comment:

Anonymous said...

Fulamak bang gadis2 bergetah tu ? tontonlah 18sx>

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails