Sunday, November 18, 2012

Apa Hukum Ambil Mc Donald Free Esok?

Umat Islam mesti boikot MCD walau diberi percuma! 

 

 

 

Lain orang lain pendapat. Bagi sesetengah orang pehal pulal nak boikot dah lah sah2 free..... ok sukahati tapi bagi aku rasanya memang tak tertelan anak tekak, bila membayangkan apa yang aku makan ni seolah-olah meraikan kejayaan puak yahudi laknat melancarkan serangan dan membunuh saudara2ku di Palestin.

Lihat gambar2 serangan terbaru di Gaza


 sedihkan..... 





Seorang pegawai perubatan berdiri berhampiran jasad kanak-kanak yang meninggal dunia selepas serangan udara Israel ke atas Gaza November 14, 2012. Israel membunuh komander ketenteraan kumpulan Hamas dalam serangan peluru berpandu ke atas Semenanjung Gaza pada hari Rabu dan melancarkan serangan udara di seluruh kawasan berhampiran. Hamas berkata, Ahmed Al-Jaabari, pemimpin sayap organisasi, Izzuddin Al-Qassam, meninggal dunia bersama-sama seorang teman apabila kereta mereka telah dibom oleh peluru berpandu Israel. Dalam serangan tersebut, sembilan orang terbunuh. Gambar oleh Ashraf Amra.

Petikan: Activists around the world for Palestine

IKRAM Mesir 2012.

Photo: Doa untuk Gaza. 

Aktiviti satu minit. Berhenti seketika menghadap FB. Segera menghadap kiblat. Titipkan doa untuk keselamatan penduduk Gaza dan kehancuran Zionist. Sekian, terima kasih.

Seorang pegawai perubatan berdiri berhampiran jasad kanak-kanak yang meninggal dunia selepas serangan udara Israel ke atas Gaza November 14, 2012. Israel membunuh komander ketenteraan kumpulan Hamas dalam serangan peluru berpandu ke atas Semenanjung Gaza pada hari Rabu dan melancarkan serangan udara di seluruh kawasan berhampiran. Hamas berkata, Ahmed Al-Jaabari, pemimpin sayap organisasi, Izzuddin Al-Qassam, meninggal dunia bersama-sama seorang teman apabila kereta mereka telah dibom  oleh peluru berpandu Israel. Dalam serangan tersebut, sembilan orang terbunuh. Gambar oleh Ashraf Amra.

Petikan: Activists around the world for Palestine

IKRAM Mesir 2012.


Sooooo..........Tak mati pun tak makan burger ni......
jom boikot produk yahudi!


McDonald Akan Beri 200,000 Burger Secara Percuma Isnin Ini

PETALING JAYA: McDonald Malaysia akan memberikan 200,000 buger 'Egg McMufin'secara percuma Isnin ini.
Dikenali sebaga 'McDonald Breakfast Day',semua cawangannya seluruh negara akan memberikan burger 'Egg McMufin' secara percuma kepada 1,000 pelanggan pertamanya.
Hanya satu 'Egg McMufin' bagi setiap pelanggan yang datang sendiri ke cawangan, bawa pulang mahupun pembelian secara penghantaran ke rumah. mstar  
(Diangkat dari http://aiyangdisayang.blogspot.com/2012/11/umat-islam-mesti-boikot-mcd-walau.html

1 comment:

Anonymous said...

Senarai perniagaan Yahudi (iyupun kalau nak boikot lah)

1. Citroen
2. Danone
3. Guess
4. Fiat
5. Olivetti
6. Unilever
7. Tesco
8. Shell
9. Amstrad
10.Calvin Klein
11.Polo Ralph Lauren
12.Home Depot
13.Starbucks
14.Intel
15.Yahoo
16.Oracle
17.Facebook
18.Microsoft
19.Dell
20.Pay Pal
21.Hasbro
22.Baskin Robbins
23.Hagen Daz
24.Dunkin Donuts

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails