Wednesday, March 23, 2011

'T Ini Trio Tree'. Shazryl, Rahim Thanby & Shuib Lazim

Tan Sri Rahim Thamby Chik pada Rabu mengesahkan beliau, Datuk Shazryl Eskay Abdullah dan Datuk Shuib Lazim adalah Datuk 'T' yang terlibat dalam mendedahkan skandal video seks kepada media Isnin lalu.
NONEKL 23 Mac 11: Shazryl hari ini tampil dalam sidang media bersama bekas ketua menteri Melaka Tan Sri Rahim Thamby Chik bagi menjelaskan persoalan berhubung identiti Datuk T.

Menariknya, Rahim menjelaskan, Datuk T bukanlah individu, sebaliknya merujuk kepada tiga kawan baik.

"T ini trio, three," kata Rahim sambil menambah seorang lagi adalah Datuk Shuib Lazim yang juga bendahari PERKASA.

Sebelum itu katanya, "Saya dalam video itu". Begitu pengakuan ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay Abdullah, yang sebelum ini dianggap sebagai Datuk T apabila ditanya sama ada beliau yakin Datuk Seri Anwar Ibrahim merupakan orang dalam video seks yang ditayangkan kelmarin.

Shazryl yang mengakui bekas sahabat Anwar bagaimanapun enggan menjelaskan apakah peranannya ketika adegan itu berlaku.

Beliau juga enggan mendedahkan di bahagian mana gambar beliau dilihat dalam rakaman itu kerana ia sudah menjadi kes polis. (IH/Sumber Malaysiakini)

Lihat sebelum ini..

4 comments:

Anonymous said...

T-Trio Tahi
Mudah2an ALALH laknati kamu yg khianat kerana sanggup memakan daging sdra kamu sendiri.dan sanggup bersengkongkol, penzalim dan menjadi pengikut syaitan laknatullah
YA ALLAH YA RABB Kami memohon kehadrat MU segerakan pemBALAsan keatas makhluk2 ini secepatnya sebagai peringatan buat kami semau kerana kami tidak sanggup lagi melihat kedurjanaan dan pengkhianatan in berleluasa tanpa ada yg berani utk mencegah,kerana semua pemegang AMANAH telah dilacurkan olih penzalim zalim ini sewenangnya..AMiiin YA ALLAH ALLAHU AKBAR

Ibnu Hasyim said...

Amin

Anonymous said...

the main point is : individu lelaki dalam video tersebut. jika benar dia seorang Melayu-Islam, semoga dia dibalas dengan sewajarnya dunia & akhirat kerana telah berzina & menjatuhkan imej Islam.

Anyway, bila owner blog ni nak keluarkan isu kat Kelantan? Especially pasal ADUN Selising, Perupok & Semerak. Takkan buat2 tak tau je kot hal skandal ni? Ni hal besar ni. silap2, DUN Kelantan kembali kepada UMNO/BN... =)

Anonymous said...

Wahai saudara ku sekelian, jangan lari dari perjuangan kita yang sebenar, kalau kita asyik layan film lucah yang diproduksi oleh 1mesia,....kita memang telah masuk dalam perangkap mereka. Ini lah yg mereka mahu. Kalau asyik duk layan video tu mereka amat syok...sebab sarawak akan jd depa punya, minyak akan naik semua tak perasan ....jangan dilayan, semakin dilayan semakin depa high!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails