Saturday, March 26, 2011

Heboh, Kisah Penipuan Melalui Hisap Payudara.


Jakarta, 26 Mac 11: Berita heboh terkini. Hati-hati bagi lelaki hidung belang. Kini muncul modus kejahatan baru iaitu gadis cantik yang pura-pura merelakan payudaranya untuk di hisap. Inilah yang terjadi pada salah seorang tukang ojek atau motosikal sewa di Indramayu.

Sebut saja namanya Sar, seorang tukang ojek warga Santing Kecamatan Losarang. Masa di pangkalan ojek terlihat wanita cantik baru turun dari angkutan (bas) lalu kemudian menghampirinya. setelah tawar-menawar harga, akhirnya Sar mengantar wanita itu ke tempat tujuan yang di maksudkan.

Tetapi sampai di tengah jalan mendadak wanita atau cewek itu minta berhenti alasanya kerana matanya kena debu. Setelah berhenti terlihat cewek yang berumur 23 tahunan itu mengelap matanya dengan bahagian bawah baju yang ia pakai, hingga nampak payudaranya.

"Mbak yu, maaf susunya kelihatan. gak pake kutang yah?" kata Sar.

Cewek itu bukannya malu di tegur tukang ojek itu, malah tambah menggatal dan menawarkan, kalau mas mahu sila hisap saja.. Tanpa panjang lebar lagi Sar terus menyambutnya. Namun apa daya setelah melakukan aksi kotornya, Sar kemudian pingsan. kemungkinan payudaranya sudah di sapukan ubat bius. Bila Sar sedar, motor dan dompet duit hilang. Demikian laporan diambil dari pihak polis.

Heboh, heboh sampai ke Malaysia.. Kalau di Malaysia, ingat pemandu-pemandu teksi yang tidak kuat pegangan agamanya. (IH)

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails