Sunday, February 13, 2011

Pelacur Lelaki, Bahagian Agama, Sila Ambil Perhatian.


KL 13 Feb 11: Kosmos Online hari ini mendedahkan kisah pelacur lelaki atau gigolo di celah-celah bangunan di Jalan Raja Laut, KL. Begitu juga kisah seorang tukang urut lelaki yang menyediakan khidmat seks selain urutan badan di sebuah premis di Klang, Selangor.

Menurut berita itu, begitu ketat kawalan tempat-tepat tersebut, "Pelanggan perlu memberikan kata laluan untuk menaiki tangga ke sebuah ruang di tingkat kedua. Selain dilengkapi dengan kawalan kamera litar tertutup, premis ini turut dikawal rapi oleh seorang lelaki di sekitar kaki lima."

Bahagian agama yang bertanggung jawab, sila ambil perhatian, biar peka jangan pekak. Tugas yang diamanahkan untuk menyelamat umat.. Tugas blogger sekadar pesan memesan. Lihat lanjut..

2 comments:

joecharlie said...

Sunday, February 13, 2011
AZMIN SPARE PART ANWAR

Kekasih awal dan akhir, sehati sejiwa dan sanggup bermadu dengan isteri sendiri untuk menjadi buah hati Anwar. Sanggup menjadi pelacur dan penyedap agar terlaksana hajat dihati, yang di idamkan selama ini.

Kalau tak diserahkan punggung tu mau nya dapat kekayaan yang melimpah ruah..?? Mahupun kuasa dan pangkat yang telah disediakan khas buat buah hatinya. Melenting marah kalau orang bantah buah hati kesayangannya.

Menjadi spare part penyedap dikala kelam, dan diwaktu dinihari untuk melepas ketagih rindu asmara. Itu pasal kita tengok Anwar dok follow je bontot Azmin, kalau tak caya jumpa dua orang ni je, cuba perhatikan tingkah laku mereka.

Macam belangkas yang merindu untuk bercumbu-cumbuan, kalau tak caya gak suroh doktor cek punggung dia, mesti tak berani punya...!!! Malah suami isteri sanggup menjadi kekasih si penglipur lara yang dahagakan segala-galanya.

Sang penglipur lara yang dinobatkan gelaran sebagai Raja Putar Alam dan Raja Pembohong Malaysia yang pertama. Hebat dengan cerita rekaan kadangkalan yang menghayalkan dan mengasyikan, malah dengan donggeng-donggeng terbaru isu terkini.
Anda mungkin juga meminati:
ANWAR TERTEKAN KES LIWATNYA APABILA MENYAMAN SAIFUL
SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2011 - PERCIKAN BUNGA API
KETUA AMK TASEK GELUGOR LETAK JAWATAN
ANWAR BAPA RASUAH ( VIDEO INSIDE )
LinkWithin
Posted by KL BOYZ at 6:35 AM

imam mahdi yg mmrhati.. said...

macam mana agama nak di tegak kan kalau sistem parlimen perundangan bukan dari pencipta dan islam hanya agama rasmi....sebaik nya membisu lah kamu semua dengan dosa masyarakat tutup lah mata dan mulut kamu semua wahai manusia2 ada di tanah melayu kalau dok pakai lagi sistem amerika british dan pbb pertubuhan bangsa2 bersatu tapi bersatu untuk bawah dajal nak keluaq dah cuma tgl 38 hari lg baki untuk dia dua hari yg sari mcm sataun tuh jd dah..apa2 pn tahun ni imam mahdi muncul betoi..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails