Sunday, October 31, 2010

L/Belakang Calon BN, Kalo Tok Tipu Buke UMNO...


(Klik gambar untuk paparan lebih jelas..)

"Live from Galas: (GAMBAR) UMNO tipu kelulusan pendidikan calon

UMNO menggunakan taktik kotor dengan membohongi rakyat tentang status kelulusan pendidikan calon BN. Semasa penguguman calon tempoh hari, menyatakan bahawa calon BN berkelulusan SPM sahaja. Tetapi melalui penyebaran risalah di DUN Galas menyatakan calonnya berkelulusan Sarjana Muda Pengajian di UUM.

bak kate penduduk di Galas "kalo tok tipu buke UMNO namo nyo"


Sumber: http://demokrasi93.blogspot.com

Dapatkan laporan PRK DUN Galas dari mula hingga berakhir, seterusnya..

4 comments:

Anonymous said...

Apa yang dapat saya buat kesimpulan parti PAS sudah terdesak sejak hubungan mereka dengan DAP terlalu akrab diketahui umum, ramai pengundi Melayu malah penyokongnya sudah mula beralih mengundi Barisan Nasional. Untuk mengelak lebih ramai penyokongnya 'lari' menyokong BN lalu pemimpin tuanya membuat 'fatwa' mengundi PAS adalah jihad, jangan biarkan isteri anda menjadi penghalang kepada kerja-kerja jihad. Oleh sebab itulah penyokong tegar PAS sanggup menceraikan isteri meraka dengan talak 3 sekiranya menyokong UMNO.

Read more: http://pengundisetiasungairapat.blogspot.com/2010/10/kisah-benar-pengikut-pas-mengugut-talak.html#ixzz142JipQgX

Yong said...

Anon 6:21AM,
Apehal hang mengarut nih? N3 ni pasal kelulusan calon yang bertanding, bukan pasal kahwin-cerai. Isunye ialah penipuan! Kalau bagini cara hang buat kesimpulan patut pun kalau hang tak lulus peperiksaan dengan cemerlng.

syafiq said...

anon 6:21 sebenarnya sudah bercelaru dengan politik otak kemetot, menyebabkan beliau tidak mampu memahami apa yang ingin disampaikan oleh penulis.

Anonymous said...

Enough is enough
Dalam Piliharaya yang akan datang, saya akan mengundi PR untuk pertama kali.

All the best and saya rasa PR deserve to be given an opportunity to run Putrajaya, Insyallah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails