Monday, August 03, 2009

Serangan Kristian Ke Atas Melayu Islam -Apa Tindakan?

Video penuh ceramah Benjamin di sebuah gereja di Kuching yang menghina agama Islam...dengan fakta2 yang SALAH mengenai Islam. (AK)















3 comments:

Anonymous said...

dimana ISA dan penEGAK HUKUM dan mereka2 yg pewaris dlm mempertahankan ISLAM dan kononnya pejuang MELAYU...
mengapa diam ....
benjamin kuffar ini kita tunggu bila lagi makhluk ini berani dgn agendanya dibelakang gereja yg sememangnya mendpt jaminan jgn kira kita muslim takut atau tidak ambil peduli dgn keceluparan dan penghinaan kamu atas kami demi ALLAH DAN ISLAM..

hidup tanpa maruah tak bererti said...

pas ngan umno sama je dalam bab mempertahankan maruah.... kalo ikut nik aziz dia akan cakap "takpa la, diorang taktau islam pun"... pastu hina umno supaya kenyataan dia ni jadi betul... dah la umno biar je singapura terlepas mcm tu tanpa tentangan.... mana ada negara lain kat dunia ni buat mcm tu... kalah takpa asal jangan jadi pengecut...

herumi said...

Salam.

Terdapat sedikit penghinaan terhadap Nabi SAW dan agama Islam. Yang selebihnya adalah SALAH FAHAM benjamin yang belajar Islam tetapi tidak reti-reti. Orang gila mana yang mengajarkan Islam kepadanya pun xtahu, maybe dia belajar Islam dengan orang-oeang yang baru dimasukkan ke wad Tampoi kot. Ceramah yang baik disampaikan namun penceramahnya kurang jelas dengan isi ceramah yang ingin disampaikan, sebab tu jadi mcm tu.

Mungkin penjelasan perlu diberikan kepada benjamin supaya dan pendengar ceramahnya agar benda ni clear balik.

Kepada benjamin stephen, kalau nak bergurau pun, jgn la melibatkan agama Islam. Bukan betul pun apa yang ante katakan. Ceramah tuan mungkin boleh buat bahan ketawa, tapi jangan libatkan agama Islam.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails