Monday, August 03, 2009

Amy Search Terus Diterima Peminat Walaupun Sokong Pakatan.

HALAMAN HIBURAN


TERPANA dan bagai dibawa ke awan biru hinggakan semua penonton yang hadir sanggup menunggu lama bagi melihat kumpulan rock kesayangan mereka beraksi di atas pentas. Kena pula dengan judul konsert 'SEARCH... di awan biru', persembahan konsert kali ini bagaikan mengimbau kembali zaman kegemilangan rock 80-an satu ketika dahulu.

Dengan kehadiran seramai 25,000 penonton pada malam konsert yang telah berlangsung pada 1 Ogos di Bukit Kiara Ekuestrian ini membuktikan band rock tempatan kita masih mempunyai kehebatan tersendiri jika dibandingkan dengan band-band dari negara luar.

Search yang dianggotai Amy (Vokal), Hillary (Gitar utama), Din (Gitar kedua), Nasir (Bass) dan Yazit (Drum) berjaya membuktikan mereka sebagai lagenda rock di Malaysia yang masih mampu memberikan persembahan hebat tanpa henti dengan menyanyikan 23 buah lagu hit mereka.

Komen Blog Ibnu Hasyim: Walaupun Amy memberi kerjasama dengan Pakatan Rakyat, menziarah dan menerima pandangan Tok Guru Nik Aziz, pengaruhnya tetap terus melonjak. (AK)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails