Friday, June 12, 2009

Walau Ucap Salam, Obama Tetap Ciptaan Yahudi.

JENDELA GLOBAL:



JUMAAT, Jun 12, 2009
James Von Brunn penembak di Museum Holocaust di Washington AS itu ternyata menyimpan kebencian mendalam bukan hanya pada kaum Yahudi tapi juga pada Presiden AS, Barack Obama. Walaupun Presiden itu melawat negara-negara Islam termasuk Mesir baru-baru ini, dan berceramah dengan menyebut kalimat 'salam' (Sila lihat klip video di atas.)

Hal ini terungkap dalam dokumen-dokumen yang dijumpai oleh pegawai penyelidik AS dikatakan ditulis oleh Brunn. Di salah satu catatannya, Brunn menuliskan yang dia tidak percaya dengan peristiwa holocaust dan menyebut Obama sendiri dicipta oleh Yahudi.

"Holocaust adalah sebuah kebohongan. Obama itu ciptaan Yahudi. Obama melakukan apapun yang diperintahkan majikannya, iaitu orang-orang Yahudi," demikian catatan yang ditulis Brunn dengan tulisan tangan. Di bahagian lain, Brunn menulis "Kaum Yahudi menguasai media ... Kaum Yahudi merompak wang rakyat Amerika."

Catatan-catatan itu ditemui FBI di dalam kereta Brunn dan diduga ditulis oleh Brunn sendiri beberapa saat sebelum ia melakukan aksinya di Muzium Holocaust AS di Washington. Dalam aksi tembak menembak tersebut se orang penjaga muzium Steven Johns terkorban terkena tembakannya. Se orang penjaga luka parah dan se orang lagi luka ringan. Penjaga muzium itu sempat melepaskan tembakan balas yang menghentikan aksi Brunn. Brunn juga mengalami luka tembakan dan kini masih dalam keadaan kritis d hospital.

Peristiwa tersebut dirakam dalam kamera sulit muzium dan beberapa bahagiannya dipertotonkan oleh FBI semasa memberikan keterangan. Dalam surat pernyataan yang dikeluarkan FBI disebutkan pula, semua catatan yang dijumpai ditandatangani oleh "James W. Von Brunn", seorang yang dikenal berpegang teguh kepada keyakinannya, terutama tentang supremasi kulit putih dan kerap melontarkan pernyataan berisi kebencian terutama pada kaum Yahudi. Atas perbuatannya, Von Brunn didakwa kerana melakukan pembunuhan dan memiliki senjata api. (Era Muslim dll/AK)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails