Monday, July 25, 2022

Jom sokong PAS. Tiada bocor, tiada tiris, Insya Allah..

 

Komen Rakyat dalam blog ini..

2 comment:

Anonymous said...

Tun Mahathir terima dari UKSB RM2.6 juta melalui anak buah Tan Sri Rahmat.

Tak abis abis Melayu kena bodoh bangangkan dng kaum mata sepet nih.. Bila lah orang Melayu nak percayakan kaum sendiri...!?

Jika tidak kait dng nama Mahathir, masakan si Cina David Tan tanpa sebab nak memberi duit rasuah kepada budak Tan Sri Rahmat ini dan atas sebab apa dan atas kapasiti apa nak jolok duit rasuah kat budak Rahmat tu..!?

Tak cukup dng Cina Jho Low yg lesap tak ke mana yang tunggu masa nak tepok tangan tengok kebodohan pemimpin Melayu datang pulak si David Tan membodoh bangangkan pemimpin Melayu utk bercakaran sesama sendiri..

Apa lah sangat si budak Rahmat tu masa kan si Cina David Tan itu beria ia nak bagi duit rasuah RM2.6 juta kalau bukan apak sedara nya bernama Tun Mahathir yang jadi PM kali ke 2 dlm kerajaan Pakatan Harapan bertuankan DAP@LeeKwanYew.

Bila PDRM dan SPRM nak tangkap dan siasat budak Rahmat tu. Elok rampas harta budak Rahmat ni segera..!!

Mahkamah kes Datuk Zahid Hamidi hari ini diberitahu bahawa Tun Mahathir juga menerima dana politik dari UKSB sejumlah RM2.6 juta.

Ultra Kirana Sdn Bhd (UKSB), syarikat yang diberi projek tersebut, serlahan paling nyata ialah ia memperlihatkan betapa tahap rasuah di negara kita sudah di tahap yang begitu parah dan jijik paling kronik sekali.

Syarikat yg dikawal oleh kaum Cina tersebut seolah-olah begitu bebas menabur wang di sana sini kepada orang-orang berpengaruh.

Apakah ia bermakna melalui projek visa itu, kemasukan rakyat asing, terutama daripada China ke negara kita begitu bebas dan tanpa batasan

Tak cukup dengan Jho Low yang bodoh bangangkan pemimpin Melayu bercakaran kini David Tan pula yang bodoh bangang kan semua pemimpin Melayu.

Kaum Jho Low@LeeKwanYew di Singapura dan di Malaysia bersama dengan bapak tiri Jho Low terbaru bernama David Tan sedang tepok tangan ketawa terbahak bahak melihat betapa bodoh bangang pemimpin Melayu dikudakan oleh kaum Lee Kwan
Yew@JhoLow@DavidTan ini.

Selagi pemimpin Melayu beri muka pada kaum Cina memang nak melingkup haramjadah lah semuanya. Bahana bila orang Melayu tak percaya pada kaum sendiri. Lebih beri muka pada kaum Cina mme sah melingkup org Melayu

Anonymous said...

Insya Allah tiada bocor, tiada tiris. Jom pakat pakat sokong pas.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails