Tuesday, July 26, 2022

Ini, fashion show baju renang selotip, luar biasa..

 

Fashion show baju renang selotip. Foto: Arun Nevader/Getty Images for Art Hearts Fashion

Model Catwalk Tidak Berpakaian, Hanya Menggunakan Pita (selotip) di Pertunjukan Fesyen Baju Renang di Miami, AS.

KL/IH: Minggu fesyen pakaian renang di Miami ini telah menarik perhatian serta kontroversi kerana mempersembahkan pakaian renang pelik yang diperbuat daripada pita pelekat. Model itu juga kelihatan tidak berpakaian.

Miami Swim Week telah diadakan sejak 11 Julai 2022. Pada hari Jumaat (15/7/2022), pereka Joel Alvarez mempamerkan koleksinya pada minggu fesyen yang diadakan di Miami, Amerika Syarikat.

Joel Alvarez terkenal dengan penciptaan Projek Pita Hitam. Sejak 2018, dia telah muncul di Miami Swim Week dalam pakaian renang yang luar biasa. Joel persembahkan pakaian renang, bukan bikini atau pakaian renang sehelai. Dia membuat model muncul di pentas peragaan hanya dengan memakai pita.

Seperti yang dipetik dari NY Post, Joel digelar The King of Tape. Oleh itu dia mempersembahkan model dengan memakai pita pada badannya.

Model yang berjalan dalam pertunjukan fesyen Joel Alvarez muncul tanpa sebarang pakaian. Mereka hanya memakai pita hitam dan warna terang seperti merah jambu hingga kuning.

Joel meletakkan pita itu untuk menutup bahagian badan intim model tersebut. Pita ini menggantikan seluar dalam dan coli yang biasanya dipakai oleh model.

Salah seorang model yang muncul di pertunjukan fesyen Black Tape Project ialah Chanel Rivera. Dalam catatan di Instagram, Rivera berkata bahawa pereka dan pasukannya mengambil masa 12 jam untuk meletakkan pita itu di badannya.

Joel mendakwa model itu tidak akan berasa sakit apabila mengeluarkan pita dari badan mereka. Sebab dia guna pita khas yang tak akan merosakkan kulit.

Itu antara budaya hidup barat yang tidak bertamadun dan tidak boleh jadi ikutan di negara umat Islam terutamanya, kerana 'tidak patuh syariah'..

(IH)

Undilah PAS dan rakan kumpulannya!

PERHATIAN: NO TELEFON IBNU HASYIM.COM TERKINI 014-400 2015

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails