Friday, October 08, 2021

Ini masalah wakaf? PRU Melaka &Komen rakyat..

 


4 comments:

Anonymous said...

PENGKALAN BATU P.137 N.15
BN
CHUA LIAN CHYE 31% 6471

PKR won
NORHIZAM BIN HASSAN BAKTEE 44% 9227

PAS
RAMLI BIN DALIP 11% 2230
Total UMNO + PAS = 6471 + 2230
= 8701
Majority PRU 14 : 9227 - 8701 = 526
PRU 15 : 'Beliau' Fikirlah Sendiri!
October 8, 2021 at 5:44 PM 

Anonymous said...

Parti mne bayo parti pelacur lebih, parti tu dpt kuasa... Simple

Anonymous said...

xpe geng d'macai 22 sure sokong punye...


Anonymous said...

Betulkah wakaf di Malaysia setakat bina masjid dan surau sajaa..!? YB Fuziah auta atau fakta..!?

"Malaysia wakaf masih lebih dikenali sebagai menderma dan menguruskan tanah tapak masjid, rumah anak yatim atau kubur", kata YB Fauziah Salleh. Itu lah yang dibangkitkan sambil memperolok olok industri zakat oleh YB Fuziah Salleh dari Pakatan Harapan.

Ahli Parlimen Fuziah Salleh (PH – Kuantan) mempersoalkan Menteri di Jabatan Perdana Menteri Hal Ehwal Agama Islam yang tidak proaktif dalam mewujudkan Rang Undang-undang wakaf Wilayah Persekutuan supaya menjadi model kepada negeri-negeri lain untuk merangka undang-undang sama.

Betul kah apa yang di dakwa oleh YB Fauziah itu.!? Apa kah sekadar melontarkan pandangan dangkal atau setakat goreng bagi penyedap rasa supaya penyokong terkinja kinja dan rakyat percaya kata kata YB ini.!? Link ini Dr Hendri Tanjung Ph.D dari Universitas Terkemuka Indonesia mengulas satu satu nya saham wakaf di dunia adalah wakaf Malaysia..!! Link ni tak tipu hokeyy..!!

https://youtu.be/H1K0EOjcB1o

“Kita dengar apa Yang Berhormat (YB) menteri bercakap tentang wakaf. Sebenarnya apa YB bercakap itu old school of wakaf, dah berlaku berapa lama dan kita semua maklum dengan apa yang telah dilakukan tentang tanah wakaf.

Lihat lah link kat atas itu tadi bandingkan fitnah jijik yang dilemparkan oleh YB Fuziah Salleh dari PH ini.. walaun dan otai kau dengar sampai abis penerangan Dr Hendri Tanjung itu sebelum terkinja kinja fitnah wakaf di Malaysia.

Malas nak layan fitnah wakaf kau orang dengar video di atas Prof salah satu dari Universiti Indonesia pasal kekaguman wakaf di Malaysia.

#asalPHmestiMenipu

1 comment:

Anonymous said...

Pas dlm kerajaan sedang rancak merancangkan produk halal utk kegunaan muslim.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails