Saturday, June 19, 2021

Pengetua paksa pelajar onani..

 

Ustaz Syukron (Foto: Jeka Kampai/detikcom)

Indokini: Pengetua paksa pelajar onani.

Padang Panjang - Saya tidak dapat memahami apa yang ada di fikiran Ustaz Syukron untuk memaksa pelajarnya di Sekolah Rendah Islam Bersepadu Al-Hijrah Silaing Bawah, Kota Padang Panjang, Sumatera Barat (Sumatera Barat) untuk melakukan seks oral dan melancap. 

Ustaz Syukron mengaku dia melakukan kesalahan kerana tergoda dengan bisikan syaitan. Ramai yang menuduh Ustaz Syukron bersikap gay kerana semua mangsa adalah lelaki. Namun, dia menafikan bahawa dia gay.

"Saya sama sekali tidak seperti orang (gay). Saya berani mengatakan bahawa saya bukan gay. Saya tidak homoseksual, kerana saya mempunyai isteri dan mempunyai anak. Dan saya minta maaf, ini adalah kesilapan saya semata-mata , "kata Syukron dalam perbualan dengan wartawan di Mapolres Padang Panjang, Rabu (17/6/2021) malam.

Foto: Polis tangkap ustaz diduga gay di Sumbar (Jeka/detikcom)

Ustaz gay (?)di Sumbar diperiksa polis (Foto: Jeka Kampai/detikcom)

Dia juga menafikan bahawa dia terlibat dalam rangkaian ulama gay. Dia mengaku bahawa dia telah melakukan kesalahan murni kerana dia tergoda oleh syaitan.

"Saya sedar bahawa dalam kes ini saya melakukan kesalahan dan saya tidak menyangka ia akan sampai ke tahap itu. Ya, syaitan masih mengganggu kita, betul. Kerana saya juga seorang pendakwah, saya baru sedar. Sebenarnya, Saya menyedarinya sejak awal dan saya menyesal sejak awal. Tingkah laku itu adalah tingkah laku yang salah. Tetapi syaitan, seperti kita dai, mungkin lebih menggoda kita. Itulah sebab di sebalik itu, "tambahnya.

Ustaz Syukron mengatakan keluarganya sangat kecewa dengannya. Walaupun dia dijerat oleh undang-undang, Ustaz Syukron mengatakan isteri dan anak-anaknya masih setia menyokongnya.

Ustaz Syukron Minta Maaf kepada Ibu Bapa Pelajar Atau semua mangsa dan keluarga mereka. Dia berpendapat bahawa dia telah melakukan kesalahan dalam melakukan perbuatan keji ini.

"Saya sendiri, melalui keluarga saya, berusaha menyampaikan permintaan maaf kepada keluarga mangsa. Saya harap keluarga mangsa dapat memaafkan saya, dunia dan akhirat," kata Syukron.

Dipecat dari sekolah. Yayasan itu memecat Ustaz Syukron dari jawatan guru dan pengetua di Sekolah Rendah Islam Bersepadu Al-Hijrah. 

"Dia adalah bekas pengetua sekolah. Sekarang dia dipecat. Dengan tidak hormat diberhentikan. Kami dan yayasan telah memberikan surat peringatan satu dan dua hingga SP 3," kata ketua baru Sekolah Menengah IT Al-Hijrah, Imaamul Muttaqiin, kepada pemberita.

2 comments:

Anonymous said...

Hihihi. Abam abam.

Anonymous said...

Sekali lagi abam mulakan gerakannya. Gerakan yg dulu ternyatakan gagal, kini lagi abam cetuskan huruhara spy parlimen bersidang. Pengalaman dulu, langkah kajang, langkah port dikson, adalah perancangan tanpa kajian kukuh menyebabkan jutaan ringgit terbang semata2 utk penuhi cita2 serakah abam. P/raya sabah pula mengakibatkan nyawa melayang akibat covid. Seperti gaya2 dulu, abam sekali lagi mendakwa dharurat tidak perlu. Berapa kali rakyat perlu percaya retorik abam. Belum tentu kestabilan politik terjamin ikut cara abam.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails