Wednesday, September 30, 2020

BERSATU Mungkir Janji? UMNO Kena Main...

 

UMNO Kena Main Dengan PPBM Lagi

5 comments:

Anonymous said...

Baharulah Kita faham mengapa UMNO tidak berpuas hati dengan Bersatu. Jika Bersatu tidak mahu gagal dalam PRU15, Bersatu sepatutnya bersikap jujur terhadap sekutunya seperti UMNO dan PAS.

Jika Bersatu mengkhianati sekutunya, ini bererti Bersatu sedang menggali kubur politiknya sendiri.

Anonymous said...

Berani sungguh dubok mencuri rusa dari singa yang masih menyembunyikan kukunya. Adakah dubok mahu singa mengamuk dahulu, baharulah dubok mahu respect singa ?

Anonymous said...

Umno selama memerintah telah banyak rosakkan ekosistem ekonomi bumiputera. Selagi pemimpin umno yg ada sekarang ujud dan diberikan jawatan, tiada jaminan ekonomi bumi meningkat. Lihat saja dasar ekonomi baru, dasar 2020, cantik dalam kertas, gagal diterjemahkan. Yg kaya adalah pemimpin bukannya bangsa seperti di jepun dan korea. Bumi perlukan umno tapi tak perlukan pemimpin lama yg korup termasuk atok yg teraju umno 22 tahun.

Anonymous said...

Dari segi akar umbi dan cawangan, Umno paling mantap. Tp skrg paksa rela serah kat Bersatu. Camne nasib Umno Pru15 nanti? Masih benarkan diri dipijak??

Anonymous said...

Dalam keadaan tertentu, peranan raja penting untuk bersetuju melantik pemimpin yg tidak korup w/pun dari parti kecil dalam gabungan. Sehingga kini pas paling bersih. Jika pas diberi peluang memimpin gabungan, diyakini tidak terabai bumi dan tidak menzalimi bukan bumi.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails